صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
محمد هاشمی رفسنجانی:

جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته در حرکت است

محمد هاشمی در آیین بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی ‌‎رفسنجانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی در چهلمین سال‌تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است .
کد خبر : 351167

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیین بزرگداشت دومین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی‌‎رفسنجانی در سالن اجلاس سران آغاز شد و قرار است رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی کند.


محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی در این مراسم گفت:  حفظ نظام، وحدت و عظمت ملت ایران میراث آیت‌الله هاشمی است؛ هاشمی که وحدت و دوری از افراط و تفریط دغدغه همیشگی‌اش بود. مشی هاشمی اعتدال بود و جامه تقوا بر تن جامعه دوختن بود، هاشمی، میانه‌روی و وحدت‌آفرینی را بر تفرقه و منافع ملی را بر منافع گروهی مقدم می‌دانست.


وی با بیان اینکه باید وحدت بین جریان‌ها را حفظ‌کنیم و آتش تفرقه را خاموش کنیم، افزود:  آیا وقت آن نیست که اهداف هاشمی را تحقق بخشیم و وحدت جناح‌های مختلف کشور را حفظ کنیم و آتش تفرقه که میراث آمریکا و انگلیس است را خاموش کنیم؟ برخلاف نظر‌ شیطان‌صفتان، جمهوری اسلامی در چهلمین سال‌تولدش قدرتمندتر از گذشته در حرکت است و ارزش‌ها و آرمان‌های مکتب اهل بیت به خاستگاه جویندگان حق و حقیقت تبدیل شده است.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر