صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
در دو نامه جداگانه به شورای امنیت و سازمان ملل متحد مطرح شد؛

نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل: حماس آماده مقابله نظامی با ماست

نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل متحد مدعی شد که جنبش حماس در حال مهیا شدن برای مقابله نظامی دیگری با اسرائیل است و تاکید کرد که جامعه بین‌الملل در صورت هرگونه حمله‌ای به وسیله حماس، هیچ انتظاری از اسرائیل نداشته باشد.
کد خبر : 3495

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری «آناتولی»، «ران بروسر» نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل متحد در دو نامه جداگانه که شب گذشته (شنبه) برای «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل متحد و «لیو جیه یی» رئیس نوبتی ماه جاری شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد، گفت: حماس به سرعت درحال مهیا شدن برای انجام عملیات تهاجمی علیه اسرائیل است.


براساس این گزارش، در این دو نامه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته شده است تا فورا و پیش از اینکه اوضاع بدتر شود، به فکر راه چاره‌ای باشد.


«بروسر» خاطرنشان کرد: بی‌تردید حماس به مقابله با اسرائیل برخواهد خاست و نباید کسی در این صورت از اسرائیل انتظار خاصی داشته باشد. بنابراین ما از شورای امنیت می‌خواهیم تا فورا و پیش از انکه اتفاق بدتری رخ دهد، به فکر راه چاره باشد.


وی در این دو نامه با بیان اینکه جنبش حماس به جای بازسازی غزه به فکر تجهیز زیرساخت‌های «نظامی» خود است، تصریح کرد: از دسامبر گذشته تاکنون حدود 90 موشک از غزه به سوی دریای مدیترانه شلیک شده است.


نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل متحد افزود: حماس به سرعت و با توان زیاد زیرساخت‌های خود را بازسازی می‌کند تا در عملیات‌های هجومی علیه اسرائیل از آن استفاده کند.


این در حالی است که روز گذشته (شنبه) «آویگدور لیبرمن» وزیر امورخارجه اسرائیل گفت: ازسرگیری دور جدیدی از مبارزه با حماس در غزه تنها موضوعی است که اسرائیل بر آن تمرکز دارد.


رادیو اسرائیل به‌نقل از «لیبرمن» افزود: تغییر و تحولاتی که در منطقه رخ خواهد داد، تاثیر مستقیمی با میزان رعب و وحشت از دشمن (حماس) دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر