صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۷
با حضور مسئولان انجام شد؛

معرفی رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد رودهن

رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 349481

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ظهر امروز با حضور رئیس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونان و مدیران گروه این دانشکده برگزار شد.


در این مراسم امید خبیری به‌عنوان رئیس جدید دانشکده هنر و معماری معرفی و از تلاش‌های رضا نقدبیشی  در طول تصدی این پست قدردانی شد.


حسن شهرکی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های رضا نقدبیشی در طول دوره ریاست دانشکده هنر و معماری، ابراز امیدواری کرد که وی در ادامه فعالیت‌های خود نیز منشأ خیر و برکت در دانشگاه باشد.


حجت‌الاسلام محمدابراهیم سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد رودهن  نیز با بیان برخی توصیه‌های اخلاقی گفت: تغییر و تحولات یکی از لوازم پیشرفت است؛ اما تغییر و تحولات باید پیشرفت و ترقی علمی و معنوی را به همراه بیاورد و هرجا سکون و رکود باشد، خسارت ایجاد خواهد شد.


وی انتصاب امید خبیری را به عنوان رئیس دانشکده هنر و معماری تبریک گفت و یادآورر شد: دانشکده هنر و معماری یکی از دانشکده‌های بزرگ و تأثیرگذار واحد رودهن است و امیدواریم پس از این هم بتواند در مسیر علمی و معنوی خود موفق باشد.


رضا نقدبیشی هم با تبریک انتصاب خبیری در این پست به بیان عملکرد خود در دانشکده هنر و معماری  پرداخت و گفت: ایجاد روحیه همدلی بین اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده،  برگزاری نشست‌های علمی برای ارتقای سطح آگاهی اعضای هیئت علمی و ... از جمله اقدامات مثبتی بوده است که در ادوار گذشته در دانشکده هنر و معماری انجام شده است و برای حفظ و تکمیل آن تلاش کرده‌ایم.


انتهای پیام/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر