صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هشدار پلیس‌ راه گلستان در پی احتمال وقوع بارش

مسافران در کنار رودخانه‌ها و حاشیه جنگل‌ها توقف نکنند

پلیس‌ راه گلستان با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان و احتمال وقوع بارش از رانندگان و مسافران درخواست کرد: با توجه به هشدارهای مدیریت بحران و پیش‌بینی‌های هواشناسی گلستان، از توقف در کنار رودخانه‌ها و حاشیه جنگل‌ها خودداری کنند.
کد خبر : 34749

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قزلسفلو رئیس اداره عملیات ترافیک پلیس‌راه استان گلستان با اشاره به شرایط جوی حاکم بر استان و احتمال وقوع بارش در استان گفت: دقایق اولیه بارش در سطح جاده‌ها یکی از خطرناک‌ترین شرایط لغزندگی جاده است که احتمال وقوع سر خوردن خودرو و وقوع سوانح رانندگی را افزایش می‌دهد.


وی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی نصب شده در کنار جاده‌ها، توجه به هشدارهای پلیسی و سالم بودن سیستم روشنایی برای دیدن و دیده‌شدن در شب، از مهمترین مسائلی است که برای پیشگیری از وقوع سوانح باید به آن توجه کرد.


این مقام انتظامی از رانندگان و مسافران درخواست کرد: با توجه به هشدارهای مدیریت بحران و پیش‌بینی‌های هواشناسی گلستان، از توقف در کنار رودخانه‌ها و حاشیه جنگل‌ها خودداری کنند.


رئیس اداره عملیات ترافیک پلیس‌راه استان گلستان با اشاره به وجود روستاها و مناطق کشاورزی در کنار جاده‌ها و مسیرهای اصلی و مواصلاتی استان، به رانندگان توصیه کرد: توجه به تردد کودکان و دقت در رفت و آمدهای آنها در کنار جاده، یکی از مهمترین مسائلی است که می‌تواند از بروز سوانح رانندگی و برخورد خودرو با عابر پیاده جلوگیری کند.


سرهنگ قزلسفلو عنوان کرد: با توجه به کاهش دید راننده در زمان بارندگی و به خصوص در هنگام تاریکی هوا، استفاده از لباس روشن برای تردد در کنار مسیر جاده‌ها بسیار مهم است و تاکید می‌شود برای عبور از عرض جاده از پل‌های روگذر و زیرگذر استفاده شود و عابران به هیچ عنوان در مسیرهای اصلی اقدام به تردد نکنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران
ارسال نظر