صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
مربی سابق پرسپولیس:

پرسپولیس باید صاحب مدیرعامل شود

مربی سابق پرسپولیس گفت: باتوجه به اهمیت فصل نقل و انتقالات پرسپولیس باید صاحب مدیرعامل شود.
کد خبر : 347316

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  جواد منافی یکی از بازیکنان موفق پرسپولیس در دهه 70 بود که پیراهن تیم ملی را به تن کرد اما به دلیل تصادف ناخواسته‌ای که برای او رخ داد، ناچار به آویختن کفش‌هایش شد. مدافع سابق سرخ‌پوشان که در 24 سالگی فوتبال را کنار گذاشته بود مربیگری در تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان پرسپولیس را در کارنامه‌اش دارد.


منافی در خصوص تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس به خبرنگار آنا، گفت: کار خیلی قشنگی بود، چندین ماه است که تیم پیشکسوتان پرسپولیس پیش تشکیل شده، اکثر قدیمی‌های تیم دور هم جمع می‌شوند. هفته‌ای دوجلسه در طرشت تمرین می‌کنند و یک دورهمی خیلی خوب است. بازی دوستانه‌ای با تیم بزرگسالان پرسپولیس برگزار کردیم. فکر می‌کنم بازی نمادین و خیلی خوبی بود. اکثر پیشکسوت‌ها آمدند، هواداران آمدند، من هم آمدم و از این بازی لذت بردیم.


وی درباره نتایج پرسپولیس در نیم‌فصل اول اظهار کرد: همه می‌دانند پرسپولیس در نیم‌فصل اول مشکلات زیادی داشت. درحالی‌که نمی‌توانست بازیکن جذب کند و با همین نفراتی که داشت توانست بازی‌های بسیار خوب و درخشانی انجام بدهد. وضعیتش در جدول بسیار خوب شده و امتیازهای بسیار خوبی جمع کرده است. چهارتا بازیکن به تیم اضافه شدند و امیدواریم چند بازیکن دیگر هم بتواند بگیرد و مشکلات در نیم‌فصل دوم حل شود و إن‌شاءالله برای قهرمانی به مصاف حریفان برود.


مربی سابق پرسپولیس درباره مشکلاتی که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای پرسپولیس ایجاد کرده است، بیان کرد: این مشکل خیلی بزرگی است که باشگاه مدیرعامل ندارد مخصوصاً در این شرایط نقل و انتقالات که همه تیم‌ها به‌دنبال گرفتن بازیکن هستند، پرسپولیس باید به دنبال گرفتن مدیرعامل باشد. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به نفع تیم باشد و بتوانند بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ را برای نیم‌فصل دوم جذب کنند.


وی در مورد حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: در هر صورت تیم ملی خوبی داریم و اولین تیم آسیا هستیم ولی تیم‌های دیگر هم تیم‌های خیلی خوبی هستند. امیدواریم که مشکل خاصی پیش نیاید و بتوانیم قهرمان شویم ولی در هر صورت کار سختی است.


منافی در مورد اینکه تنها سه بازیکن در تیم ملی حضور دارند، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنان دیگری هم می‌توانستند از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند اما در هر صورت نظر سرمربی تیم ملی ملاک اصلی انتخاب بازیکنان ملی‌پوش است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر