صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۷
بیانیه جهاد اسلامی فلسطین:

رژیم صهیونیستی باید مسئولیت ادامه تجاوزاتش را بپذیرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ادامه تجاوز و دشمنی علیه ملت فلسطین در شبانه‌روز گذشته در کرانه باختری و نوار غزه محکوم است».
کد خبر : 346169

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ادامه تجاوز و دشمنی علیه ملت فلسطین در شبانه‌روز گذشته در کرانه باختری و نوار غزه محکوم است».


در این بیانیه آمده است: «هم‌زمان با افزایش حملات سرکوبگرانه به منازل مردم فلسطین در کرانه باختری و بازداشت ده‌ها نفر و صدور دستور تخریب منازل و افزایش محاصره شهرها و روستاها، ارتش جنایتکار صهیونیستی شب گذشته به سوی یک خودروی فلسطینی تیراندازی و محمدعلی العباسی راننده آن از شهر قدس را شهید کرد».


جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: «نیروهای اشغالگر روز گذشته وحشیانه به جنایت‌های تروریستی و تجاوزات خود علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت ادامه دادند که به شهادت تعدادی از فلسطینیان و زخمی‌شدن برخی دیگر منجر شد. این حملات با فاصله زیادی از خط مرزی آتش‌بس رخ داد و دال بر خوی تجاوزکارانه صهیونیست‌هاست».


این جنبش اعلام کرد: «تروریست‌های صهیونیست اقدامی نمی‌کنند مگر اینکه بر استواری و ثبات قدم ملت ما افزوده می‌شود و ما را به ادامه مقاومت و دفاع از ملت و حقوقمان ترغیب می‌کند».


طبق اعلام جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی باید مسئولیت کامل این دشمنی و تجاوز را بپذیرد و گروه‌های فلسطینی اجازه نمی‌دهند خون فلسطینیان ضایع شود، بلکه بر ادامه مقاومت تأکید می‌کنند و تقاص خون شهیدان را پس می‌گیرند.


انتهای پیام/4106/4033/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر