صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

گرامیداشت استاد فقید واحد یادگار امام خمینی (ره) با قرائت پیام دکتر میرزاده

سرپرست واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با توجه به تلاش‌های علمی دکتر فاطمه نبی‌پور در ارائه مقالات و طرح‌های پژوهشی در دانشگاه و با توجه به خصوصیات اخلاقی وی گفت: آنچه که در زندگی انسان‌ها پس از مرگ باقی می‌ماند اخلاق است و اگر این مهم حفظ شد برای همیشه جاودان می‌مانیم.
کد خبر : 34609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید فرج الله موسوی در مراسم بزرگداشت استاد زنده‌یاد دکتر فاطمه نبی‌پور، استاد فقید گروه شیمی که با حضور خانواده آن مرحومه، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و جمع کثیری از شاگردان و دانش‌آموختگان مرحومه در نمازخانه مرکزی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزار شد، با تسلیت فقدان نبی‌پور، به موضوع مرگ از نگاه قرآن پرداخت و اظهار کرد: جز خداوند آفریدگار مرگ و زندگی، همه آفریده‌ها در هر مقام و منزلتی باشند باید مزه مرگ را بچشند و مرگ، سنتی همگانی است و خداوند بقا و جاودانگی حیات دنیوی را برای هیچ کس قرار نداده است و تنها ذات پروردگار عالمیان است که باقی خواهد ماند.


سرپرست واحد یادگار امام (ره) با بیان اینکه نبی‌پور در سراسر زندگیش با کوشش فراوان به دنبال کسب علم و دانش و ترویج آن در محیط‌ دانشگاه بود، افزود: استاد نبی‌پور بخاطر ارزش‌هایی که در درونش نهفته بود و در رفتارش ساری و جاری می‌شد، برای همیشه یادش در خاطره‌ها خواهد ماند، اما این مصیبت برای جامعه دانشگاهی واحد یادگار امام (ره) دشوار است.


پیشتر دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت این استاد عالی‌قدر را به خانواده وی و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت گفته بود که در این مراسم این پیام نیز قرائت شد.


در پایان این مراسم پیام تشکر و قدردانی خانواده مرحومه نبی‌پور از هیأت رئیسه و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری قرائت شد.


این مراسم به همت روابط عمومی واحد و معاونت فرهنگی و با همکاری سایر حوزه‌ها برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر