صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

برگزاری همایش ضیافت اندیشه اساتید در واحد ارومیه

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: همایش ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با هدف افزایش بصیرت سیاسی و دینی استادان و آشنایی با مبانی قرآنی از تاریخ یکم تا 20 شهریور امسال برگزار می‌شود.
کد خبر : 34603

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام غلامرضا کیومرزی در نشست خبری که در محل دفتر نهاد رهبری واحد ارومیه برگزار شد، از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید خبر داد و اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید با اهداف ایجاد فضای معنوی در راستای تربیت و خودسازی استادان، ارتقای سطح اخلاقی، فکری و اعتقادی استادان، افزایش بصیرت دینی و قرآنی برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: در ضیافت اندیشه تلاش ما این است که برای مطرح کردن مشکلات و معضلات سیاسی و فرهنگی دانشگاه‌ها و جامعه فضای مناسبی را ایجاد کنیم و با برگزاری گفتمان‌ها و هم‌اندیشی‌ها سعی در ارائه راه‌حل داشته باشیم.


کیومرزی ادامه داد: در شهریور ماه امسال چهار ضیافت اندیشه در قالب طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار می‌شود که دو ضیافت اندیشه برای جنوب استان در واحد مهاباد و واحد میاندوآب، یک ضیافت اندیشه برای مرکز استان در ارومیه و یک ضیافت اندیشه برای شمال استان در واحد ماکو برگزار می‌شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: اختتامیه این ضیافت‌ها در مرکز استان و با حضور استادان هر چهار دوره ضیافت برگزار می شود.


وی به تعامل خوب و سازنده رؤسای دانشگاه های آزاد آذربایجان غربی با دفتر نهاد اشاره و عنوان کرد: روسای واحدهای ماکو، میاندوآب، مهاباد و ارومیه و تمام معاونان آنها در تلاش و تعامل با ما هستند تا این ضیافت به نحو احسن انجام شود.


کیومرزی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی با محوریت بررسی مشکلات دانشگاه، برگزاری دوره‌های آشنایی با فرقه ضاله وهابیت و برنامه‌های ورزشی در قالب اردوهای فرهنگی ورزشی به همراه خانواده استادان، برپایی نمایشگاه کتاب و غرفه خیریه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) را از برنامه‌های فرهنگی و جانبی طرح ضیافت اندیشه استادان در سال 94 عنوان کرد و افزود: در اختتامیه این مراسم نیز سفر زیارتی کربلای معلی برنامه‌ریزی شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر