صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷
همگام با همسفر تا بهشت/8

امکان اعزام کاروان به مشهد در طرح ازدواج دانشجویی فراهم است

یکی از تغییرات بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی نسبت به دوره‌های قبلی امکان اعزام کاروانی و تسهیلات جدید مرتبط با آن است.
کد خبر : 345480

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پیش‌ از این ثبت‌نام و حضور زوج‌های دانشجو در اردوی فرهنگی و آموزشی طرح ازدواج دانشجویی به‌صورت انفرادی بوده و وسیله نقلیه توسط خود دانشجویان تأمین می‌شد.


پیش‌ از این دبیر سابق طرح ازدواج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: امسال تغییراتی در هدایای اهدایی به دانشجویان ثبت نامی در بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی به وجود خواهد آمد. تعدادی از این هدایا نیز همزمان با اولین دوره اعزام به مشهد مقدس رونمایی خواهد شد.


بر اساس اعلام ستاد ازدواج دانشجویی تعدادی از این هدایای جدید اعلام شدند.


در بیست و دومین طرح ازدواج دانشجویی استان‌هایی که دارای مسافت بیش از یک هزار و 500 کیلومتر تا مشهد مقدس هستند و به‌صورت کاروانی اقدام به اعزام زوج‌ها کنند، یک شب بیشتر در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم اقامت خواهند کرد.


یکی دیگر از برنامه‌های ستاد ازدواج دانشجویی در سال جاری اجرای مراسم ویژه استقبال از دانشجویان شرکت‌کننده در طرح و مشایعت ویژه از مبادی ورودی مشهد مقدس یعنی ایستگاه راه‌آهن یا ایستگاه سوار مشهد است که شرط بهره‌مندی از این خدمات تشکیل کاروان‌هایی با حداقل 40 زوج است.


دانشجویانی که تمایل به شرکت در «همسفر تا بهشت» به‌صورت کاروان هستند می‌توانند با ستادهای استانی طرح ازدواج دانشجویی که برای اولین بار در بیست و دومین دوره این طرح شکل گرفتند، تماس بگیرند.


انتهای پیام/ 4115


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
زهره اکرمی
15:41 - 1397/10/17
برام پیام اومد که ثبت کنم زمان سفر دانشجویی را ولی هرچه میزنم شماره دانشجویی و کد ملی رو میگه اشتباهه با اینکه کاملا درستن.
چکار کنم؟