صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

کارمزد جایگاه‌داران سی‌ان‌جی افزایش می‌یابد

رئیس انجمن جایگاه‌داران سی‌ان‌جی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پیشنهاد افزایش کارمزد جایگاه‌داران سی‌ان‌جی را داده بودیم، گفت: این پیشنهاد تایید شده و منتظر ابلاغ شورای اقتصاد هستیم.
کد خبر : 34523

اردشیر دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه هزینه‌های جاری جایگاه‌داران در پی افزایش نرخ حامل‌های انرژی و دستمزد کارگران در سال جاری افزایش یافته است، افزود: پیشنهاد ما درباره افزایش کارمزد به وزارت نفت ارائه شده و در انتظار تایید شورای اقتصاد است.


وی با اشاره به پیشنهاد افزایش 15 تا 25 درصدی کارمزد جایگاه‌داران در سال جاری، اظهار کرد: قرار است نرخ کارمزد جایگاه‌های سی‌ان‌جی که با هزینه بخش دولتی ساخته شده‌اند تا 15 درصد و کارمزد جایگاه‌داران بخش خصوصی تا 25 درصد افزایش یابد.


به گفته او برنامه این است که این تصمیم تا پایان شهریورماه ابلاغ شود.


این مقام مسئول درباره تاثیر افزایش نرخ کارمزد جایگاه‌داران بر قیمت سی‌ان‌جی نیز گفت: قطعا نرخ سی‌ان‌جی تغییر نخواهد کرد و اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد به تصمیم و نظر وزارت نفت برمی‌گردد.


رئیس انجمن جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور همچنین به مقایسه کارمزد جایگاه‌داران سی‌ان‌جی و بنزین نیز اشاره کرد و افزود: جایگاه‌های سی‌ان‌جی مانند یک پالایشگاه کوچک هستند که در آن امکاناتی نظیر کمپرسور و پالایش سوخت وجود دارد که علاوه بر نیروهای کارآمد نیاز به نگهداری هم دارد، به‌ همین دلیل کارمزد جایگاه‌های سی‌ان‌جی بیشتر از جایگاه‌های بنزین است.


وی کارمزد فعلی جایگاه‌های عمومی را 700 ریال عنوان کرد و گفت: در جایگاه‌های خصوصی نیز به ازای هر مترمکعب گاز سی‌ان‌جی 800 ریال کارمزد دریافت می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سی‌ان‌جی
ارسال نظر