صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
در واحد نجف آباد؛

تیم‌های قهرمان مسابقات ورزشی اساتید بسیجی استان اصفهان شناخته شدند

تیم‌های دانشگاه اصفهان، پیام نور آران و بیدگل، علمی کاربردی علویجه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوانسار به عنوان تیم‌های قهرمان مسابقات ورزشی اساتید بسیجی استان اصفهان شناخته شدند
کد خبر : 3448

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پایان این دوره از رقابت‌ها به میزبانی واحد نجف آباد، تیم‌های دانشگاه اصفهان، پیام نور آران و بیدگل، علمی کاربردی علویجه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوانسار به ترتیب مقام‌های قهرمانی رشته‌های والیبال، فوتسال، شنا و تنیس روی میز سومین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید برادران دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی و آزاد اسلامی استان اصفهان را از آن خود کردند.


رقابت استادان ورزشکار برادر دانشگاه‌های استان اصفهان که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار برگزار شد. ۳۳ تیم از دانشگاه‌های استان در رشته‌های والیبال، فوتسال و در مسابقات انفرادی شنا و تنیس روی میز به ترتیب ۲۰ و ۴۵ نفر شرکت کننده از ۲۳ بهمن ۹۳ به مدت دو روز در واحد نجف‌آباد برگزار و با مشخص شدن تیم‌های برتر در این رشته‌ها به کار خود پایان داد.


نتایج بازی‌ فینال رشته فوتسال: پیام نور آران و بیدگل قهرمان، پیام نور هرند نایب قهرمان و دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد سوم


در رشته پرطرفدار فوتسال، پیام نور آران و بیدگل با نتیجه ۷ به ۳پیام نور هرند را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید، پیام نور هرند با شکست در برابر پیام نور آران و بیدگل به مقام دومی رضایت داد، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد باپیروزی ۳ بر ۰ مقابل دانشگاه اصفهان به مقام سوم این بازی‌ها رسید.


نتایج رقابت تیم‌های والیبال در فینال: دانشگاه اصفهان قهرمان و دانشگاه فنی وحرفه‌ای شهید رجایی کاشان نایب قهرمان این بازی‌ها



در بازی‌های رشته والیبال دانشگاه اصفهان با برتری ۲ به ۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان را برد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با شکست مقابل دانشگاه اصفهان قهرمان به مقام دوم این مسابقات رسید و دانشگاه فرهنگیان با نتیجه ۲ به ۱ دانشگاه دولتی کاشان را شکست داده و مقام سومی را از آن خود کرد.


نتایج انفرادی مسابقات شنا: علمی کاربردی علویجه قهرمان و دانشگاه آزاد اسلامی اردستان نایب قهرمان این دوره از رقابت‌های شنا


در مسابقات شنا، محمد علی طبیبی از دانشگاه علمی کاربردی علویجه مقام اول این مسابقات را از آن خود کرد، امید طبیبی از دانشگاه آزاد اسلامی اردستان به مقام دوم رسید، احمد رضا طباطبائیان از دانشگاه آزاد اسلامی مجلسی مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.


نتایج انفرادی مسابقات تنیس روی میز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوانسار قهرمان و دانشگاه اصفهان نایب قهرمان این دوره از رقابت‌های تنیس روی میز شد.


در مسابقات تنیس روی میز، محمد رضا عدالت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوانسار به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت، علیرضا عبدالهی از دانشگاه اصفهان به مقام دوم رسید، مجید سربلوکی از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان علی توکل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی به صورت مشترک مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.


در اختتامیه این بازی‌ها که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار شد تیم‌های قهرمان و بازیکنان بر‌تر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولان دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتسال قهرمانی
ارسال نظر