صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

حمید درخشان: داور هم مثل طارمی و عالیشاه اشتباه می‌کند/ پرسپولیس مهاجم ششدانگ ندارد

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: خدا رو شکر می‌کنم که ثابت شد من مقصر گل نزدن مهاجمان پرسپولیس نبودم.
کد خبر : 34475

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: «زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم پس از پایان هر بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا مهاجمین پرسپولیس با بی دقتی فرصت های زیادی را هدر می دهند، فریاد می زدم آنها در تمرینات چنین فرصت هایی را از دست نمی دهند اما درون زمین خودشان هم نمی دانند چرا در گلزنی موفق نیستند. من نمی توانم جای آنها بازی کنم و علاوه بر مربیگری بازیکن گلزن تیم هم باشم.»


وی افزود: «متاسفانه عده ای آن موقع می گفتند مقصر، سرمربی تیم است و درخشان باید شرایطی فراهم کند که شاگردانش روحیه گلزنی داشته باشند. حالا که زمان گذشته و پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ هم به همان درد مبتلاست همان افراد برانکو را مقصر نمی دانند و عوامل دیگری چون داوری و مدیریت باشگاه را مقصر ناکامی مهاجمان پرسپولیس می دانند. الحمدلله که ثابت شد حمید درخشان مقصر ناکامی تیمش نبوده است.»


پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: «بهتر است اعضای محترم باشگاه پرسپولیس اعم از مدیریت، کادرفنی و خود بازیکنان راهی را بروند که بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است. تیم بزرگ بازیکن باتجربه می خواهد که بتواند اسباب بزرگی تیم را فراهم کند. پرسپولیس احتیاج به جوان شدن داشت اما نه اینکه شاکله اصلی تیم را جوانان تشکیل دهند. آنهایی که تیم را بیش از حد جوان کردند، یادشان نبود که تیم جوان فرصت زیاد از دست می دهد و وقتی مقابل موقعیت های فراوان از دست رفته، اندک موقعیت حریف تبدیل به گل می شود تیم مقابل نتیجه بازی را به سود خود می کند.»


وی یادآور شد: «جالب است که دوستان در کادر فنی پرسپولیس و مدیریت باشگاه امسال باخت های پرسپولیس را گردن داور می اندازند. مگر سال گذشته در برخی بازی ها داوری به ضرر پرسپولیس نبود؛ چرا آن زمان روزه سکوت گرفتند. اشتباه داوری جزو لاینفک بازی فوتبال است. بالاخره داور هم مثل مهدی طارمی و امید عالیشاه دچار اشتباه می شود. در آینده هم اشتباهات داوری وجود خواهد داشت. دیگر صدای اعتراض یحیی گل محمدی را کسی می شنود، چون تیمش در دو بازی اخیر پیروز شده است.»


سرمربی سابق پرسپولیس ضمن بیان این نکته که مهدی طارمی و دیگر مهاجمان پرسپولیس در از دست رفتن موقعیت ها مقصر اصلی نیستند، تصریح کرد: «فصل گذشته پرسپولیس با مشکل گلزنی مواجه بود و هر چه فریاد زدیم تیم به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد، برایمان کاری نکردند و گفتند مشکل مالی داریم. امسال که بودجه کافی داشتند چرا بیش از یک میلیارد برای حفظ طارمی دادید؛ چرا مهاجمی را نیاورید که تمام کننده باشد و دیگر مهاجمان تیم را تحریک کند تا آمار گل زده تیم بالا برود. کادر فنی پرسپولیس چاره ای جز این ندارد که به بازیکنان تیم آرامش دهد و شرایطی فراهم کند تا آنها بتوانند درون زمین خودشان را پیدا کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر