صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
تأمین اجتماعی اعلام کرد

9 هزار درخواست صدور غیرحضوری دفترچه درمان

براساس گزارش تأمین اجتماعی 9 هزار و 249 مراجعه در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان است و بیشترین متقاضیان از استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان بوده‌اند.
کد خبر : 344693

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی، پورتال و بخش مراجعان حضوری مستقر در ستاد مرکزی کانال‌های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی است که پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده از سوی بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و... هستند.


مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در آبان سال جاری 25 هزار و 179 مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماس‌ها از تهران و در حوزه‌های خدمات غیرحضوری،  فنی بیمه شدگان و مالی بوده است.


گفتنی است، پیام‌های صوتی ثبت شده در همین مدت 350 مورد بوده که اکثریت پیام‌ها در حوزه بیمه‌ای و اقتصادی مالی و در زمینه خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است.


323 مورد پیامک به  سامانه 10001420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمه‌ای و به تعداد 255 مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در  حوزه‌های خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.


مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی، یک هزار و 331 نفر از مراجعین حضوری در آبان سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد 939 نفر و در حوزه بیمه‌ای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمری‌ها است.


انتهای پیام/4044/


انتهای پیام/

ارسال نظر