صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
دهقانی عنوان کرد؛

3 هدف برگزاری بازارچه‌های کارآفرینی دانشجویی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اهداف برگزاری هشتمین بازارچه کارآفرینی دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.
کد خبر : 344619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دهقانی صبح امروز در اختتامیه هشتمین بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: هدف اصلی برگزاری این بازارچه و نمایشگاه تجربه عملی در کار و تمرین کردن برای شرکت در بازارهای بزرگ شهر و جرأت انجام کارهای بزرگ‌تر است.


وی با بیان اینکه خلاقیت دومین هدف این نمایشگاه بود، اظهار کرد: انسان از جنس خداست و خدا خلاق و خالق است. در بازار، انسان‌های خلاق طرفدار بیشتری دارند.


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد سومین هدف در این بازارچه را تمرین‌سازی عنوان کرد و افزود: یکی از عوامل شکست در کارها تمرین‌نکردن است.


دهقانی بیان کرد: نقطه قوت بازارچه امسال، انسجام غرفه‌ها و تنوع در محصولات و ارائه به‌موقع آنهاست و حضور مداوم صاحبان غرفه است.


انتهای پیام/4121/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر