صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۷
برای نخستین‌بار؛

جشن فارغ‌التحصیلی 40 دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد بندردیر برگزار شد

جشن دانش‌آموختگی 40 نفر از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بندردیر برای نخستین‌بار برگزار شد.
کد خبر : 344568

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر‌دیر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندردیر صبح امروز در مراسم  جشن دانش‌آموختگی 40 نفر از دانشجویان رشته حقوق، خطاب به فارغ‌التحصیلان گفت: آنچه باعث افتخار شما به‌عنوان دانش‌آموختگی این مرکز آموزشی شده است، وجود استادان و اعضای هیأت علمی خوب است که تلاش کردند شما را به درجه‌ای از تحصیلات و علم و دانش برسانند و امروز ثمره تلاش خود را ببینید.


عبدالعزیز بحرانی افزود: فارغ‌التحصیلی پایان کار نیست و ابتدای ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی است. امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا جشن دانش‌آموختگی حدود 40 نفر از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بندردیر را ارج نهیم و یادآور شویم، دانایی رمز قدرت و پیشرفت جوامع است.


در ادامه برنامه مدیرگروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی بندردیر با گزارشی از این چهار سال، به فارغ‌التحصیلان گفت: شما امروز نخستین نمایندگان حقوق این دانشگاه در جامعه هستید. هر آنچه از شما دیده و شنیده می‌شود به نام این دانشگاه پیوند می‌خورد و از شما می‌خواهم که نمایندگان شایسته‌ای برای این دانشگاه باشید.


محمد عباسی گفت: قطعاً در نخستین سری ورود هر رشته‌ای به دانشگاه کم و کاستی‌هایی وجود دارد؛ اما به‌حق باید بگوییم که همکاران تمام تلاششان را کرده‌اند که نخستین فارغ‌التحصیلان ما به‌عنوان سفیران و معلمان شایسته در جامعه حقوقی پدیدار شوند و با افتخار امروز می‌گوییم که با تلاش‌هایی که شده این اتفاق افتاده است و دانشجویانی توانمند از این دانشگاه بیرون آمده‌اند.


به گزارش آنا، جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندردیر  با قرائت سوگندنامه رشته حقوق،‌ اهدای مدال به دانش‌آموختگان و قدردانی از آنان به پایان رسید.


انتهای پیام/4120/4062/
 
 


انتهای پیام/

ارسال نظر