صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷
صبح امروز برگزار شد؛

بررسی تحریم‌ آمریکا علیه ایران و تأثیر آن بر اقتصاد کردستان عراق

دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی استراتژیک در مواجه با بحران‌های معاصر با هدف بررسی تحریم‌های آمریکا علیه ایران و تأثیر آن بر اقتصاد کردستان عراق برگزار شد.
کد خبر : 343466

سیدمالک هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری آنا از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی استراتژیک در مواجه با بحران‌های معاصر خبر داد و گفت: این همایش از امروز 20 آذر با حضور استادان دانشگاه ایران و کردستان عراق در هتل تایتانیک شهر سلیمانیه آغاز شده و تا روز 21 آذر ادامه خواهد داشت.


 وی افزود: این کنفرانس در اقلیم کردستان عراق با مشارکت دانشگاه کردستان و دانشگاه سلیمانیه در حال برگزاری است که در نخستین روز همایش به موضوع پژوهش در زمینه‌های اقتصادی و مالی، مدیریتی و اداری، حسابداری و تکنولوژی اطلاعات پرداخته شد.


 وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق تصریح کرد: بررسی تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران و تأثیر آن بر اقتصاد کردستان عراق موضوع اصلی نشست علمی این کنفرانس بود که حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ایران، عزت صابر فعال سیاسی کردستان عراق، و یاسین رحیم فرج معاون اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.


وی یادآور شد: در این کنفرانس بهمن مرادنیا استاندار کردستان ایران و سعدالله مسعودیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه اقلیم کردستان عراق نیز حضور داشتند.


هاشمی خاطرنشان کرد: اولین همایش بین‌المللی با عنوان «برنامه‌ریزی اقتصادی، توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای؛ رویکردها و کاربردها» در دانشگاه کردستان با همت گروه علوم اقتصادی و با مشارکت دانشگاه پلی‌تکنیک سلیمانیه، روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در ایران برگزار شد.


انتهای پیام/4090/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر