صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه آزاد گیلان:

آینده ایران و انقلاب با پیگیری و مطالبات دانشجویان رقم می‌خورد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:مقوله دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و آینده نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب با پیگیری و مطالبات دانشجویان رقم می‌خورد.
کد خبر : 343257

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت،  ابراهیم چیرانی عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در  سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، گفت: دانشجویان باید مراحل مختلف پیشرفت و افزایش آگاهی و بصیرت را طی کنند تا بتوانند تأثیرات مثبتی در جامعه و نظام جمهوری اسلامی گذاشته و تصمیم‌گیری‌ها و مطالبه‌گری‌های درست داشته باشند.


وی با بیان اینکه دانشجویان باید از مبانی دانش برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند خاطرنشان کرد: مقوله دانشگاه و دانش‌آموختگان بسیار حائز اهمیت است و آینده نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب با پیگیری و مطالبات دانشجویان رقم می‌خورد.



مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این مراسم با گرامیداشت روز دانشجو گفت: اهمیت روز دانشجو و نقش‌هایی که دانشجویان در دوران دفاع مقدس و انقلاب ایفا کردند بسیار بالاست و دانشجویان امتیازهای بسیاری از لحاظ شأنی و شخصیتی دارند.


حجت الاسلام سیدمحمدحسین صفوی با بیان اینکه هدف دشمنان اسلام در دوران دفاع مقدس و انقلاب، بریدن نفس ملت بود، اظهار کرد: امروزه دانشجویان نظام، آرمان‌های خود را فراموش نکرده و با تلاش و کوشش خود از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.



وی مطالبه‌گری دانشجویان و تلاش آنان در راستای رسیدن به اهداف خود را یادآور شد و تأکید کرد: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران، تحریک و به انحراف کشیدن جوانان و دانشجویان در راستای جلوگیری از پیشرفت کشور و فراموش‌شدن آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.


مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه نتیجه کودتای 28 مرداد، قیام و فریاد دانشجویان عدالت‌خواه، انقلابی و آزادی‌خواه شد، تصریح کرد: امروز از بین دانشجویان کسانی هستند که مدافع حرم زینب(س) شدند و جان شریف خود را تقدیم انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن کردند و در راه اسلام به شهادت رسیدند.


صفوی با بیان اینکه پیامبر (ص) فرمودند: علم اگر در ثریا باشد مردانی از ایران به آن دست پیدا می‌کنند، افزود: جوانان باید با تمام وجود برای رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش و اقتدار تلاش کرده و استفاده حداکثری از تجربه‌های 40 ساله انقلاب و حرکت‌های گام به گام به طرف پیشرفت برای جوانان ضرورت دارد.


کارشناس علوم تربیتی در حوزه علمیه و صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: رعایت اصول الفبای ازدواج برای جوانان بسیار اهمیت دارد و جوانان باید به مسئله همتایی در ازدواج توجه کنند و تحقیقات قبل از ازدواج را جدی بگیرند.



حجت‌الاسلام حسین دهنوی عشق‌های آتشین قبل از ازدواج را غیرمنطقی خواند و اظهار کرد: منطق بسیاری از جوانان قبل از ازدواج توجه به ظاهر فرد است و چهار اصل اشتراک مسائل اعتقادی، خانوادگی، فرهنگی و شخصیت مذهبی بودن فرد را درنظر نمی‌گیرند.


وی با بیان اینکه عشق‌های آتشین مربوط به سریال‌ها است و برخورد جوانان باید عاقلانه باشد بیان کرد: کسانی که از راه درست و با عقل و منطق و بصیرت به مسئله ازدواج نگاه می‌کنند زندگی خوبی دارند و جوانان باید احساسات خود را کنترل و واقع‌بین باشند.


به گزارش آنا، پخش کلیپ و اجرای استندآپ‌کمدی توسط یکی از دانشجویان واحد رشت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.



انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر