صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷
سردار سالار آبنوش:

توان دفاعی کشور در خدمت تأمین امنیت منطقه است

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: همه با دیدن واقعیت‌ها و حوادث رخ‌داده در منطقه، می‌دانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی در خدمت تأمین امنیت منطقه است.
کد خبر : 343108

سردار سالار آبنوش در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: قبل از پیروزی انقلاب، هرچند رژیم پهلوی ژاندارم منطقه بود اما همه این را می‌دانستند که او آلت دست کشورهای قدرتمند جهان بود.


وی با بیان اینکه چه دشمن و چه دوست در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از قدرت دفاعی کشورمان به‌گونه‌ای دیگر روایت می‌کنند افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته، به‌صورت 100 درصد بومی خودش را به سطح بالایی از توانمندی برساند و باوجود اتحاد دشمنان، جمهوری اسلامی جهان‌بینی و گفتمان تازه‌ای مبتنی بر دین و مذهب ارائه داده است.


معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علی‌رغم آن‌که دشمن وجود جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی جدی برای خود قلمداد می‌کند اما هرگز قادر نبوده، ریشه‌های این نظام را تضعیف کند و تنها کاری که انجام داده‌، به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه است.


آبنوش در پایان افزود: آمریکا از عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که مظهر تروریست‌پروری هستند، حمایت می‌کند و جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست نشان می‌دهد اما امروز همه با دیدن واقعیت‌ها و حوادث رخ‌داده در منطقه، می‌دانند که نظام ما مخالف تروریست‌هاست و می‌دانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت حفظ ثبات و امنیت منطقه و مبارزه با جریانات تکفیری است و چشمه‌ای که از درون جمهوری اسلامی فوران می‌کند کاملاً منشأ و ریشه آن در انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/4079


 


انتهای پیام/

ارسال نظر