صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

آغاز مسابقات سراسری دارت و طناب‌کشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فیروزکوه

صبح امروز با حضور 11 تیم دانشجویی در بخش رقابت پرتاب دارت و 12 تیم دانشجویی در بخش رقابت طناب‌کشی، برای نخستین بار مسابقات سراسری دارت و طناب‌کشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد فیروزکوه آغاز شد .
کد خبر : 34092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس انجمن دارت دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم قرعه‌کشی گفت: دراین دوره از مسابقات در بخش رقابت پرتاب دارت، یازده تیم دانشجویی از استان تهران، خوزستان، گلستان، سمنان، مازندران، کرمانشاه، یزد، فارس، ایلام، همدان، گیلان حضوردارند که در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند.


دکتر حمید زنگنه با قدردانی از واحد فیروزکوه برای قبولی میزبانی مسابقات بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار در حال برگزاری است .


رئیس انجمن طناب‌کشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تشکر از مسئولان برگزارکننده مسابقات، دکتر بیگی نماینده معاونت ورزش دانشگاه و مسئولان واحد فیروزکوه که میزبان مسابقات هستند، گفت: در بخش طناب‌کشی هم 12 تیم دانشجویی در 4 گروه و در گروه الف: استان‌های همدان، مازندران، یزد، در گروه ب: سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، در گروه ج: البرز، گلستان و ایلام و در گروه د: گیلان، فارس و آذربایجان شرقی با یکدیگر رقابت می‌کنند.


دکتر اکبری ادامه داد: از هر گروه دو تیم صعود می‌کنند و در مرحله دوم به صورت حذفی این رقابت‌ها ادامه می‌یابد تا دو تیم فینالیست و در نهایت قهرمان مسابقات طناب‌کشی مشخص شود.


سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد فیروزکوه با تشکر از برگزارکنندگان این رقابت‌ها گفت: تمام پرسنل واحد فیروزکوه تلاش خواهند کرد تا به بهترین شکل مسابقات برگزار شود و امیدواریم که با برگزاری این‌گونه رقابت‌ها فرهنگ ورزش در بین دانشجویان و آحاد مردم عزیزمان نهادینه شود چرا که تبلیغ ورزش، تبلیغ اخلاق و سلامتی است و این روح جامعه سالم است.


دکتر مهدی سالاریه همچنین از نماینده معاونت ورزش دانشگاه و روسای انجمن‌های دارت و طناب‌کشی، داوران و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده قدردانی و تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر