صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

پذیرش بدون آزمون دانشجو در بیش از 25 رشته تحصیلی واحد کنگاور

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور برای نیم‌سال اول تحصیلی 95-94 در مقاطع کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر : 34080

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی اصغر طاهرآبادی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و با داشتن بزرگترین مجموعه آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای دانشگاه‌های کشور، مجموعه سالن‌ها و زمین‌های کشاورزی و 11 میلیون مترمربع فضای آموزشی و رفاهی توانسته با افتخار میزبان فرزندان کشورمان برای ادامه تحصیل باشد.


وی افزود: این واحد دانشگاهی با توجه به فضای آموزشی، علمی و پژوهشی مناسب از جمله کارگاه کامپیوتر، کارگاه برق، کارگاه و آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن، کتابخانه با بیش از سیزده هزار جلد کتاب و فضای آموزشی بیش از ده هزار مترمربع و با برخورداری از استادان مجرب و تمام وقت از بین دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم، فنی و حرفه‌ای ،کار دانش و پیش دانشگاهی در مقاطع مختلف بدون آزمون دربیش از بیست و پنج رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.


طاهرآبادی گفت: در مقطع کارشناسی پیوسته رشته‌های حقوق، الهیات و معارف اسلامی، راهنمایی و مشاوره، روانشناسی- اصلاح و تربیت، مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مهندسی کشاورزی و کارشناسی ناپیوسته مهندسی کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی برق– قدرت، مهندسی اجرایی عمران، حسابداری، طراحی و تکنولوژی دوخت پذیرای علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی است.


وی ادامه داد: در مقطع کاردانی ناپیوسته در رشته‌های حسابداری، کامپیوتر، برق– الکترونیک، مدیریت بازرگانی، عمران و کاردانی پیوسته رشته‌های برق صنعتی، برق– الکترونیک عمومی، حسابداری، کامپیوتر، مربی بهداشت مدارس، طراحی دوخت، عمران دانشجو می‌پذیرد.


سرپرست واحد کنگاور اعلام کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به آدرس کنگاور جنب بزرگراه کرمانشاه – همدان مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی واحد به آدرس www2.iau11.ir/kangavar و یا با شماره تلفن 08348132549 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر