صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۱۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
کوتاه از واحدهای دشتستان، سروستان، بندرگز، علی‌آباد کتول و تهران مرکزی

از برگزاری کارگاه کامفار تا برگزاری جشن دهه کرامت

کتاب حسابداری دولتی از سوی عضو هیات علمی حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز تالیف شد.
کد خبر : 34053


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری واحد بندرگز گفت: جواد بابایی خلیلی به همراه دکتر خدیجه اسلامی دو عضو هیات علمی گروه حسابداری واحد بندرگز موفق به گردآوری و تالیف کتاب «حسابداری دولتی» شدند.


مهندس محسن تجری افزود: این کتاب در یازده فصل و در 266 صفحه از سوی سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ رسیده است.



جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار شد


جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مسئول دفتر فرهنگ، در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی تشکیل شد.


در این جلسه اعضای حاضر در مورد موضوعات در نظر گرفته شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.


دهدشتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان، نکات لازم را مورد تأکید قرار داد و مواردی از قبیل: راه‌اندازی مجدد نشریه خلوتگه خورشید، تشکیل و راه‌اندازی کانون فعال دانشجویی به نام جرعه نور، توسعه تشکل‌های دانشجویی، برگزاری اردوی ضیافت اندیشه دانشجویان در مهرماه، اعزام مبلغ از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دهه اول محرم سال جاری به واحد، تکمیل اساسنامه تشکیل کانون آسیب‌شناسی و ارائه در جلسه شورای فرهنگی آینده، استقرار دبیرخانه دائمی همایش‌ها و برگزاری همایش به شهادت سکوت با موضوع نقش تاریخی دشتستان در مبارزات جنوب ایران به تصویب اعضا رسید.


دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با آزادگان سرافراز این شهرستان


به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و در طلیعه میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با آزادگان این شهرستان دیدار کردند.


امام جمعه سروستان در این دیدار که بابایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز حضور داشت با قدردانی از این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: این واحد دانشگاهی در انجام امور فرهنگی ماندگار در این شهرستان پیشگام است.


حسین ابراهیمی با توجه به اینکه آزادگان اسوه صبر و تقوی هستند، افزود: همه ما با دیدن شما روحیه می‌گیریم و اجر و صواب شما در نزد پروردگار محفوظ است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت:کارهای فرهنگی در اولویت برنامه‌های این واحد دانشگاهی است.


مهدی وادی با تجلیل از صبر و استقامت آزادگان سرافراز و خانواده‌های آنها افزود: ایستادگی این عزیران عامل اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی است.


جشن دهه کرامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول


با آغاز دهه کرامت مراسم جشن «دهه کرامت» با حضور هیات رئیسه ، اعضا هیات علمی، کارکنان و دانشجویان واحد در مسجد الزهرا (س) دانشگاه آزاد اسلامی علی آبادکتول برگزار شد.


حجت‌الاسلام باستانی امام جمعه موقت شهرستان علی آبادکتول با عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت، به شرح زندگی و شخصیت علمی امام رضا (ع) پرداخت.


این مراسم با مدیحه‌سرایی، اهدای جوایز نفیس به هم‌نامان حضرت رضا(ع) و فاطمه معصومه (س) و پذیرایی به پایان رسید .


برگزاری کارگاه یک روزه کامفار ویژه دانشجویان در دانشکده اقتصاد و حسابداری واحد تهران مرکزی


به همت انجمن علمی گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی کارگاه یک روزه کامفار ویژه دانشجویان دانشکده اقتصاد و حسابداری برگزار شد.


کارگاه یک روزه کامفار ویژه دانشجویان با حضور دکتر قدرت اله امام وردی در دانشکده اقتصاد و حسابداری واحد تهران مرکزی روز سه شنبه 27مرداد درسالن سایت دانشکده برگزار شد.


عضو هیات علمی گروه اقتصاد واحد تهران مرکزی و استاد آموزشی این دوره اظهار کرد: نرم‌­افزار کامفار ابزاری برای ارزیابی مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری است که از سوی آن می‌­توان شاخص‌­های مالی پروژه‌ها را محاسبه و تحلیل کرد و تاثیر تغییرات هر یک از پارامترهای ورودی سیستم را بر فرآیند مالی طرح بررسی کرد و در نهایت درباره پذیرش یا عدم پذیرش پروژه، تصمیم‌گیری کرد.


امام وردی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد تسلط دانشجویان، مدیران و کارشناسان درباره اجرای صحیح سیستم ارزیابی پروژه‌ها است، به نحوی که کارشناسان در حوزه توسعه سرمایه‌گذاری، بتوانند روند تحلیل طرح­‌های مورد بررسی را به صورت کامل اجرا کنند و در نهایت فضای مناسب برای تصمیم‌گیری درباره ارزیابی و یا اولویت‌بندی پروژه‌­ها را در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار دهند که از ویژگی‌های مهم دوره مذکور است.


از مهمترین مفاهیم و الگوهای این دوره می‌توان: مدل جامع امکان‌سنجی پروژه‌ها (Feasibility Study) اهداف، خروجی‌ها و ارتباطات مطالعات فنی و مطالعات مالی و معرفی کلی قابلیت‌های نرم‌افزار کامفار و جایگاه آن در فرآیند ارزیابی پروژه‌ها را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر