صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

سبک‌دست: نامه قوه قضاییه درباره ترازنامه مالی مربوط به دوره فتح الله‌زاده است/ لیست پرداختی به بازیکنان استقلال را منتشر می‌کنیم

عضو هیات مدیره استقلال گفت: میزان مبالغی که به بازیکنان پرداخت کرده ایم یکسان نبوده و بر اساس توافقاتی که با آنها داشته ایم صورت گرفته است.
کد خبر : 33857

شاهرخ سبک دست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره عمل نکردن اسپانسر استقلال به تعهداتش اظهار داشت: «این هفته جلساتی با آنها داریم تا درباره این مسئله تصمیم گیری شود. ضمن اینکه این مشکل مربوط به اسپانسر اصلی استقلال نیست و اسپانسرهای فرعی به تعهداتشان عمل نکردند.»


وی درباره نامه قوه قضاییه به باشگاه استقلال برای مشخص شدن ترازنامه مالی آبی‌ها عنوان کرد: «ارسال چنین نامه هایی طبیعی است و سازمان های نظارتی نظیر سازمان بازرسی بر عملکرد مالی باشگاه ها نظارت می کنند. ضمن اینکه موارد طرح شده مربوط به سال 92 و دوره مدیریت فتح الله زاده در استقلال است و ربطی به امسال یا سال گذشته ندارد.»


سبک‌دست با اشاره به اینکه باشگاه استقلال خودرویی به کرار نداده‌‌ است، تصریح کرد: «اگر افشارزاده عنوان کرده که به کرار خودرو داده ایم، منظورش این بوده که به این بازیکن پول پرداخت شده است و او شخصا خودرویی را خریداری کرده است. دلیلی ندارد ما به کرار خودرو بدهیم.»


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چه میزان از مبالغ قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است؟ گفت: «به زودی لیست تمامی پرداخت هایمان را منتشر خواهیم کرد. میزان مبالغی که به بازیکنان پرداخت کرده ایم یکسان نبوده و بر اساس توافقاتی که با آنها داشته ایم صورت گرفته است.»


وی در پایان صحبت هایش درباره تعیین تکلیف کرار در جلسه اخیر هیات مدیره عنوان کرد: «در این جلسه که روز گذشته برگزار شد صحبتی از کرار نشد. ضمن اینکه درباره مسائل اینچنینی باید سخنگوی هیات مدیره صحبت کند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: مصاحبه استقلال
ارسال نظر