صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
رئیس اورژانس خوزستان در گفت‌وگو با آنا خبر داد

۱۳۴۶ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان

رئیس اورژانس استان خوزستان گفت: در روزهای اخیر ۱۳۴۶ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس صورت گرفته که از این تعداد ۸۱ بیمار بستری در بخش، ۲۲ بیمار بستری در سی سی یو، ۱۱۸۹ بیمار با حالت مطلوب و خوب ترخیص و ۵۳ بیمار با اعلام رضایت شخصی از بیمارستان خارج شدند.
کد خبر : 3382

شهریار میرخشتی رئیس اورژانس استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ بهمن، ۱۵۹ مورد تماس در خصوص تنگی نفس با مرکز فوریت‌های پزشکی اوژانس صورت گرفته است که از این تعداد ۸۲ بیمار به بیمارستان منتقل و ۷۷ بیمار در محل درمان شدند. ‌


به گفته وی، همچنین ۱۸۸ مورد تماس برای بیماری‌های قلبی با مرکز اوژانس صورت گرفته که از این تعداد ۱۳۳ بیمار به بیمارستان منتقل و ۵۵ بیمار نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.


وی افزود: طی این مدت ۱۳۴۶ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس صورت گرفته که از این تعداد ۸۱ بیمار بستری در بخش، ۲۲ بیمار بستری در سی سی یو، ۱۱۸۹ بیمار با حالت مطلوب و خوب ترخیص و ۵۳ بیمار با اعلام رضایت شخصی از بیمارستان خارج شدند.


رئیس اورژانس استان خوزستان یادآور شد: روز گذشته 146 بیمار بر اثر آلودگی هوا و ریزگردها به بیمارستان‌های اهواز مراجعه کردند که از این تعداد 3 بیمار به صورت ویژه در سی سی بستری و 143 بیمار نیز ترخیص شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر