صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

حجت‌الاسلام تقوی: تعامل فرهنگی دانشجو و دانشگاه تقویت شود

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت:‌ امروز موضوع فرهنگ در دانشگاه‌ها بسیار مهم است و در این راستا بود که حوزه دانشجویی و فرهنگی با هم تلفیق شدند. لذا باید تعامل فرهنگی دانشجو و دانشگاه تقویت شود.
کد خبر : 33818

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ حجت‌الاسلام سید علی اصغر تقوی در همایش حمایت از کودکان سرطانی که با حضور جمعی از استادان، دانشجویان، خیران، حامیان کودکان سرطانی و هنرمندان کشور در سالن همایش‌های علامه طباطبایی واحد پرند برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه در یک برنامه منسجم و منظم برای حمایت از کودکان مبتلا به سطان ابتدا از مراکز با سرپرستی موسسه محک بازدید و سپس در یک اقدام بشردوستانه این همایش شاد و مفرح را برگزار کرد.


وی گفت: انسان در بدو تولد از یک معصومیت برخوردار است که این معصومیت در طول زندگی با او همراه است. هر چند در طول زندگی مورد فراز و نشیب قرار می‌گیرد و ممکن است از آن کاسته شود ولی به همان اندازه می‌تواند به انسان نزدیک باشد.


معاون دانشجویی فرهنگی واحد پرند، افتتاح مسجد حضرت زهرا (س)، ایجاد خانه فرهنگ و هنر، ایجاد انجمن تعامل خانواده دانشجو، کانون فیلم و عکس و مرکز تولید انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای را از اقدامات فرهنگی انجام شده و در دست اجرای واحد پرند نام برد که به عنوان یک قطب فرهنگی در منطقه محسوب می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر