صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گرمی معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، فرماندار مغان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر : 33599

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که با حضور دکتر علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، میرمحمد سید هاشمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی معارفه شد.


میرعلی رحیمی‌زاد، سرپرست فرمانداری شهرستان مغان در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرمی گفت: پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص در سطح کارشناسی ارشد می‌تواند متناسب با نیاز منطقه و شهرستان و به شکل کاربردی باشد تا بتواند مشکلات شهرستان به شکل علمی و عملی بررسی و پیگیری شود.


در این مراسم پس از ارائه گزارش از سوی دکتر محمد فیضی از عملکرد ۸ ماهه خود در سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی، میرمحمد سید هاشمی، سرپرست جدید این دانشگاه، ساماندهی نیروها و راه‌اندازی اتوماسیون اداری برای تسهیل و تسریع در امور اداری دانشگاه و تعامل و همکاری و مشاوره علمی برای نهادها و سازمان‌های متقاضی و مشتاق برای کمک به مشکلات منطقه و ایجاد درآمد مالی برای دانشگاه را از برنامه‌های خود عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: دکتر فیضی یکی از افتحارات منطقه و استان است که باید از ظرفیت‌های وی استفاده کرد.


شامل با بیان اینکه سیدهاشمی یکی از نیروهای فعال دانشگاهی است که انتظار می‌رود برای دانشگاه مفید واقع شود، اظهار کرد: استعفای دکتر فیضی از روی صداقت وی در رابطه با ورود به انتخابات مجلس بود و برای ریاست وی در این واحد دانشگاهی منع قانونی وجود نداشت. گرچه بخشنامه داخلی سازمان برای استعفا اعلام شده بود و ایشان از روی صداقت ورود خود به انتخابات را اعلام کردند.


پیش از این میرمحمد سیدهاشمی به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد گرمی و عضو هیات علمی گروه عمران این دانشگاه بود که سابقه تدریس در دانشگاه آزاد واحد اردبیل و پارس‌آباد را هم دارد.


وی همچنین عضو کمیته پژوهشی اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل، بازرس سازمان نظام مهندسی اردبیل، عضو گروه مشاورین ترافیک شهرداری اردبیل، رئیس مجمع تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی اردبیل و دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی عمران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر