صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

رئیس هیات هندبال قائم‌شهر: موضوعات آموزشی و علمی مربوط به ورزش در مسابقات دانشگاه آزاد مورد توجه قرار گرفت

رئیس هیأت هندبال شهرستان قائم‌شهر گفت:‌ در کنار برگزاری مسابقات تیمی دانشجویان دانشگاه آزاد، موضوعات آموزشی و علمی مربوط به ورزش نیز مورد توجه قرار گرفته که کاری بسیار ارزشمند و تحولات مثبت ایجاد‌شده در ورزش دانشگاه آزاد کاملاٌ ملموس است.
کد خبر : 33390

سیدحسین مهبد در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم‌شهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین بار به شکل فعلی در 3 دسته برگزار شد که در مرحله اول موجب افزایش سطح کیفی مسابقات و سپس باعث افزایش انگیزه هیجان و تحول مثبت در هندبال دانشگاه آزاد اسلامی شده است.


وی بیان کرد: امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به تلاش و پیگیری مسئولان این دانشگاه در سطح خوبی است و این واحد دانشگاهی با دارا بودن مجتمع ورزشی مطلوب در میزبانی مسابقات مختلف ورزشی کمک بسیاری به ورزش شهرستان کرده که جا دارد از زحمات دکتر باقرزاده سرپرست واحد قائم‌شهر و سایر مسئولان تشکر و قدردانی کنم.


رئیس هیأت هندبال شهرستان قائم‌شهر گفت: قائم‌شهر یکی از شهرهای قهرمان‌پرور در رشته‌های مختلف ورزشی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان در بخش ورزش نیز به موازای استعدادها و توانمندی‌های ورزشی این شهر فعالیت‌های مطلوبی داشته و در سال‌های اخیر واحد قائم‌شهر میزبان مسابقات ورزشی مختلف دانشجویی بوده است که این امر نشان از علاقه و پشتکار ریاست دانشگاه و مسئولان مربوطه به امر ورزش دارد.


وی ابراز امیدواری کرد تا این‌گونه فعالیت‌های ورزشی مورد حمایت مسئولان قرار گبرد.


مهبد تصریح کرد: دانشگاه آزاد از زمان تآسیس همواره توجه خاص به ورزش داشته است و برگزاری مسابقات مختلف دانشجویی بیان‌گر این است اما پس از تغییرات در معاونت ورزشی دانشگاه آزاد و انتصاب دکتر دادگان که خود از قهرمانان، استادان، صاحب‌نظران و مدیران باسابقه ورزش کشور است، ساماندهی مطلوبی در دو بعد کمی و کیفی ورزش دانشجویان دانشگاه آزاد صورت گرفته و مسابقات با برنامه‌ریزی مطلوب‌تر برگزار می‌شود.


این مسئول حضور مسئولان فدراسیون هندبال را به عنوان سرپرست مسابقات و سپردن قضاوت مسابقات به داوران لیگ برتر هندبال را نشان از توجه و دقت در اجرای مسابقات دانست و گفت: برگزاری این مسابقات با این سطح کیفی نیاز به اطلاع‌رسانی مناسب‌تر و پوشش خبری کامل‌تری است چرا که هرگونه فعالیت ورزشی نیاز به انعکاس رسانه‌ای و مطبوعاتی گسترده است تا بعد دیگر ورزش که بسط گسترش آن است نیز مدنظر قرار گیرد.


وی افزود: هیات هندبال شهرستان قائم‌شهر آمادگی خود را از برگزاری مسابقات هندبال دانشجویان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری و ارائه تجربیات فنی به تیم هندبال دانشگاه آزاد قائم‌شهر اعلام می‌دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر