صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

عضو هیأت علمی واحد تنکابن درگذشت

عضو هیأت علمی واحد تنکابن و نماینده پیشین مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در دو دوره مجلس شورای اسلامی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر : 33298

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس جعفرقلی راهب عضو هیأت علمی واحد تنکابن و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.


پیکر آن مرحوم با شرکت نماینده مجلس، فرمانداران، ائمه جمعه شهرستان‌های همجوار و مدیران و مسئولان لشکری و کشوری منطقه و حضور آحاد مردم از جلوی منزل آن مرحوم واقع در بلوار طالقانی شهر رامسر تشییع و در آرامستان لمتر به خاک سپرده شد.


مرحوم راهب سال 1330 در رامسر متولد شد، وی نمایندگی مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در دوره‌های پنجم و هفتم مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود و نیز مدیر کل کشاورزی استان گیلان در سال 68، رئیس سازمان کشاورزی مازندران در سال 79، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سال 80، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در سال 83، را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.


همچنین راهب، آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو اعلام کرده بود.


مراسم گرامیداشت آن مرحوم 94/5/26 در مصلای نماز جمعه شهر رامسر با سخنرانی آیت‌الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران برگزار و دیگر مراسم‌ یادبود برای وی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن و دیگر نهادها و ارگانها متعاقبا اعلام می‌‌شود.


روابط عمومی واحد تنکابن با تسلیت این ضایعه اعلام کرد: رئیس، هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن این مصیبت وارده را به خانواده وی و مردم شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد تسلیت گفته و علو درجات را برای آن فقید سعید خواستار است.




انتهای پیام/

ارسال نظر