صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۷ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷
زارعی:

عدالت‌طلبی دانشجویان، ایران را مقابل دشمنان بیمه کرده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا گفت: دانشجویان ایران با تکیه بر روحیه عدالت‌طلبی خود توانسته‌اند جامعه را از توطئه‌های دشمنان اسلام بیمه کنند.
کد خبر : 331919

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین با تبریک فرارسیدن روز دانشجو به‌تمامی دانشجویان ایران اسلامی گفت: آنچه باعث شده روز دانشجو در تقویم مناسبت‌های انقلاب اسلامی به دست فراموشی سپرده نشود، ریشه‌های عمیق این نام‌گذاری و خون سه جوان آزادی‌خواهی است که نام دانشجو را در شانزدهم آذرماه هر سال بر خاطره‌ها پر رنگ می‌کند.


وی در خصوص روحیه آرمان‌خواهی و استکبارستیزی دانشجویان افزود: دانشجویان ایران اسلامی با تکیه بر روحیه آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی خود توانسته‌اند در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرده و جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام بیمه کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از دانشجو به‌عنوان قشر تأثیرگذار جامعه یاد کرد و ادامه داد: قشر دانشجو افزون بر شخصیت اجتماعی خود الگوی رفتار و تفکر دیگران است. برخی در این عرصه چنان چشم‌گیر بوده‌اند که حتی پس از پیمودن مدارج و موقعیت‌های عالی مختلف، همچنان دوره دانشجویی آنان الگوبردار است.


زارعی به مفتخر بودن جامعه ایران اسلامی به برخورداری از جوانان صاحب ایمان، فکر و خلاقیت تأکید کرد و افزود: جوانان و دانشگاهیان ما با آگاهی و شناخت کامل از پیشینه و سابقه فرهنگی تاریخی غنی و شجاعت و عزم جدی توانسته‌اند کارهای ناممکن بسیاری را در حوزه‌های مختلف انجام دهند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دیار 15 خرداد، خودباوری و ایستادگی بر روی آرمان‌ها را ازجمله خصوصیات بارزی برشمرد که باعث صادر شدن انقلاب به جهان شده و افزود: امروز ملت ما با تکیه بر این فرهنگ، به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است و بدون تردید خلاقیت، پژوهش و نوآوری جوانان و فرهیختگان دانشگاهی، نقشی تأثیرگذار در این موفقیت‌ها داشته است.


وی برنتافتن دشمنان قسم‌خورده نظام از پیشرفت‌های جوانان غیرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خاطرنشان کرد و ادامه داد: آنها به خیال خام خود می‌پندارند که با به شهادت رساندن دانشمندان جوان و انقلابی در حرکت رو به رشد ایران خلل وارد می‌کنند غافل از این که حرکت توقف‌ناپذیر بوده و این روحیه دشمنان ما را به زانو درآورده است.


زارعی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری تصریح کرد: دانشجوی ما باید با بینش عمیق خود نسبت به موضوعات مختلف آگاهی داشته باشد اما متأسفانه برخی با غرض‌ورزی به دنبال استفاده ابزاری از دانشجویان هستند که این موضوع برای جوانان فهیم و هوشیار ما قابل‌پذیرش نخواهد بود.


این مسئول دانشگاهی خاطرنشان کرد: امروز به برکت قطرات خون شهیدان این نظام، جوانان متعهد و متخصصی وارد عرصه‌های علمی و هسته‌ای کشور شده‌اند و ایران اسلامی را به اوج قدرت و اقتدار نزدیک‌تر کردند.


وی زارعی در پایان ضمن ابراز امیدواری به اینکه قشر دانشجو به‌عنوان جوانان و سرمایه‌های اصلی این کشور می‌توانند زمینه‌ساز تحولات سازنده باشند گفت: دانشجوی فعال، آگاه و بیدار ایرانی امروز با تأسی از خط امام و رهبری زمینه‌ساز رقم زدن آینده روشن برای کشور است.


انتهای پیام/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر