صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷
استاندار آذربایجان‌شرقی:

خانواده شهدا سند زنده ایثار و سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پدران و مادران شهدا صاحبان اصلی انقلاب، سند زنده ایثار و شهادت و سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند.
کد خبر : 331697

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نخستین روز کاری خود در سمت استانداری آذربایجان‌شرقی در منزل شهیدان آذرآبادی‌حق در تبریز حضور یافت و در فضایی صمیمی با پدر و مادر این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کرد.


وی در این دیدار، شهدا را ذخایر با ارزش نظام اسلامی خواند و از این خانواده بزرگوار که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، طلب دعای خیر کرد.


استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا را صاحبان اصلی انقلاب، سند زنده ایثار و شهادت و سرمایه‌های ارزشمند نظام می‌دانیم از صبر و استقامت آنان در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب قدردانی کرد.


پورمحمدی تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه ملی و همگانی دانست و تأکید کرد که ملت ایران هرگز رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.


به گزارش آنا، شهید یعقوب، رضا و محمد سه شهید بزرگوار خانواده آذرآبادی‌حق هستند که به ترتیب در سن 24، 22 و 17 سالگی و در طول چهار ماه فاصله عملیات والفجر4 تا خیبر به فیض شهادت رسیدند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر