صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
سردار اسماعیل قاآنی:

انصارالله یمن اکنون قدرتی منطقه‌ای است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: انصارالله یمن اکنون قدرتی منطقه‌ای است.
کد خبر : 331523

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، اسماعیل قاآنی در همایش «گرامیداشت کودکان مظلوم یمن» که امشب در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: «انصارالله یمن اکنون یک قدرت در منطقه به‌شمار می‌رود. یک اندیشمند آمریکایی در مقاله‌ای نوشت: دریای سرخ 50 سال عرصه یمنی‌ها بود و خلیج فارس قرن‌هاست در تملک ایرانی‌ها قرار دارد. حالا بوق‌های دنیا در دست آن‌هایی است که جنگ یمن را راه انداخته‌اند. هیچ جنگی در عصر ما نبوده که در یک دوره سه‌ساله این حجم از شناور جنگی هدف سلاح‌های نظامی قرار گرفته باشد، البته همه اینها نشان از قدرت اسلام و پیشرفت مقاومت در دنیا دارد.»


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: «اگر روحیه مقاومت، ایستادگی و استحکام اسلام نبود، این پیشرفت‌ها ممکن نبود. این جنگ، جنگ مظلومان قهرمان است.»


وی افزود: «انصارالله، قهرمانان نخست دنیا هستند و توانستند اثبات کنند وقتی در مدار اسلام و بر اتکای به خداوند حرکت کنیم می‌توانیم هر قدرتی را به زانو دربیاوریم و اگر همه دنیا هم جمع شوند در برابر ما موفق نخواهند شد. قدرت انصارالله در منطقه باقی خواهد ماند تا تعادل ایجاد کند. آن‌ها که سال‌ها تولید نگرانی می‌کردند از قدرت مسلمانان در منطقه نگران شده‌اند. مقاومت انصارالله مدافع حیثیت و شرف خود آن‌ها است و آن‌ها هستند که می‌توانند نشان دهند جنگ چگونه تمام شود.»


سردار قاآنی افزود: «ایران در حد توانایی خود از نیروهای مقاومت یمن حمایت می‌کند و معتقد است فصل جدیدی از اثبات حقانیت مدافعان مقاومت به‌وجود خواهد آمد.»


انتهای پیام/ 4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر