صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

فرزاد زامهران: شجاع‌تر از خطیبی ندیده‌ام/ از عنایتی تشکر ویژه می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تابه حال با مربیان متفاوتی کار کرده‌ام اما خطیبی، شجاع‌ترین مربی است که تابه حال دیده‌ام.
کد خبر : 33097

فرزاد زامهران،زننده گل پیروزی‌بخش سیاه‌جامگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مشهد در خصوص بازی با نفت تهران گفت: «خوشحالم که توانستیم این تیم بزرگ و حرفه‌ای را شکست دهیم. در بازی‌های گذشته با اینکه خوب بودیم اما متاسفانه هربار به دلایلی موفق به کسب ۳ امتیاز نشده‌بودیم. خوشحالم که توانستیم به ۳ امتیاز شیرین در کنار هواداران خود دست یابیم.»
وی افزود: «به هر حال این ۳ امتیاز قطعا در ادامه مسیر کمک فراوانی به ما خواهدکرد، تیمی تازه‌وارد هستیم و شرایط خاص خود را داریم. امیدواریم که با کسب این ۳ امتیاز، شرایط برای طی کردن ادامه راه مطلوب‌تر شود.»
زامهران در خصوص سرمربی تیمش گفت: «تا به حال با مربیان زیادی کار کرده‌ام اما خطیبی، شجاع‌ترین مربی است که دیده‌ام. روز گذشته کسی فکرش را هم نمی‌کرد فرصت بازی به صدقی، شربتی و رهبر برسد اما خطیبی با شجاعت ویژه‌ای که از خود بروز داد دست به این کار زد و خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم.»
مهاجم تیم سیاه‌جامگان در خصوص گلی که به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: «باید از عنایتی تشکر ویژه‌ای داشته‌باشم زیرا با زحمات وی بود که توانستم توپ را وارد دروازه حریف کنم. امیدوارم در هفته‌های آتی نیز بتوانیم با کسب نتایح خوب باعث خوشحالی مردمی شویم که دیروز از ما حمایت کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر