صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

افتتاح نمایشگاه نیروی‌ دریایی ارتش در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

نمایشگاه تخصصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان افتتاح شد.
کد خبر : 330833

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته را موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: نسل جوان امروز سرمایه‌های اصلی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند که در پیشرفت علمی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.


یعقوبی‌پور رمز بقا و موفقیت دانشگاه‌ها را ایجاد ارتباط با محیط بیرون از خود عنوان و اظهار کرد: هر چه میزان ارتباط  و تبادل  اطلاعات دانشگاه‌ها با محیط بیرون از خود   بیشتر باشد به سمت بهبودي و پایداری بهتر حرکت می‌کنند.


وی افزود: امروز یکی از مقتدرترین سازمان‌های نظامی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان اقدام به برپایی نمایشگاه کرده و امیدواریم که ما هم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک فعالیت بسیار خوب در نیروی دریایی داشته باشیم.


در ادامه مهدی شعبان‌زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه پیکان گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و سربلندی جامعه امروز نشأت گرفته از ایثار و گذشت آنان و وظیفه ما در این شرایط  حساس ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است.


شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با دارابودن تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص و جوان به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تبدیل شده است.


وی علت تشکیل این نمایشگاه را آشنایی دانشجویان با رشادت‌ها و دستاوردهای 40 سال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دانست و گفت: ساخت ناو، زیر دریایی و کشتی در انحصار 13 کشور بود که با همت و تلاش شما جوانان و دانشجویان در سال 88 با پیوستن ناو جماران به  باشگاه  ما به 13 کشور برتر جهان پیوستیم و امروز نیز با اضافه‌‌شدن  ناو سهند به نیروی دریایی بزرگترین قدرت غرب آسیا در زمینه ناو‌های جنگی  شده‌ایم.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر