صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شعبان‌زاده:

گروه‌های تبلیغی وحدت گفتمانی ملی و مشترک را پیگیری کنند

مسئول طرح و برنامه تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب گفت: گروه‌های تبلیغی وحدت گفتمانی ملی و مشترک را پیگیری کنند.
کد خبر : 330810

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به تبیین تجزییات برنامه اولین نشست کمیسیون تخصصی تولید محتوا گروه‌های تبلیغی پرداخت و اظهار کرد: تشکل فراگیر در دوره سوم فعالیت خود که از ابتدای سال 1397 آغاز شده است و تا پایان سال 1399 ادامه دارد، برای اولین بار در پی 6 سال فعالیت خود اقدام به طراحی یک برنامه سه ساله کرده است. در برنامه سه ساله یکی از برنامه‌های دارای اولویت ایجاد وحدت گفتمانی در گروه‌های تبلیغی حول محور رهنمودهای امام خامنه‌ای است.


وی افزود: در همین راستا نقش کمیسیون تولید محتوا بسیار برجسته است. هدف نخست از راه‌اندازی این کمیسیون ایجاد وحدت گفتمانی بین فعالان حوزه تولید و یا تهیه محتوا در گروه‌های تبلیغی است. یعنی همین که در قالب این کمیسیون، فعالان حوزه تولید و محتوا دور هم می‌نشینند، به‌مرور زمان درخصوص موضوعات خاص به یک وحدت نظر می‌رسند. این یکی از اهداف تشکیل کمیسیون است.


مسئول طرح و برنامه تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب تصریح کرد: هدف دوم این است که در راستای سازماندهی و شبکه‌سازی تخصصی ظرفیت‌هایی که بین گروه‌های تبلیغی است، یکی از آن شبکه‌های تخصصی، شبکه تولید محتوای گروه‌های تبلیغی است. مأموریت کلیدی این کمیسیون این است که گروه‌های تبلیغی، با همه تنوع و گستردگی که در سراسر کشور دارند، هر کدام‌شان به یک موضوع از موضوعات مورد نیاز مخاطب به فعالیت می‌پردازند. برخی دانشجویی هستند، برخی دانش‌آموزی، برخی در عرصه مجازی و برخی در عرصه فضای عمومی هستند.


وی ادامه داد: با رسمیت‌بخشی به همه طرف‌هایی که بین گروه‌های تبلیغی است، تشکل فراگیر به‌دنبال این معنا است که در عملیات‌های ملی که طراحی می‌کند، گروه‌ها در کنار برنامه‌های اختصاصی خودشان یک وحدت گفتمانی ملی و مشترک را پیگیری کنند. کمیسیون محتوایی تولید محتوا تلاش می‌کند برای عملیات‌های ملی و مشترک گروه‌های تبلیغی بیشتر تلاش کند.


شعبان‌زاده خاطرنشان کرد: اولین و دومین جلسه‌ این کمیسیون به‌منظور فعالان حوزه تولید محتوا برگزار شد و مأموریت کلیدی این کمیسیون که تأمین محتوای مورد نیاز عملیات‌های مشترک و ملی گروه‌های تبلیغی است، به‌مرور زمان فاز دوم این برنامه‌های کمیسیون استخراج و اولویت‌های گفتمانی تبیین خواهد شد که باید در بین گروه‌ها، در دستور کار گروه‌ها قرار بگیرد.


مسئول طرح و برنامه تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب افزود: پس از استخراج موضوعات دارای اولویت، پیرامون آن موضوع با قالب‌های مختلف اقدام به تأمین، تهیه و اگر نیاز شد تولید محتوای عملیات‌های تبلیغی خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر