صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۴:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷
توئیت‌های داغ سیاسی/14

سهمیه‌بندی سوخت/ نبود استثنا در مدیران بازنشسته دولتی

توئیت‌گردی سیاسی امروز از موضوع سهمیه‌بندی سوخت تا نبود استثنا در ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی اشاره دارد.
کد خبر : 330453

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در توئیت‌گردی سیاسی که برای نخستین بار، روزانه در این خبرگزاری منتشر می‌شود، جدیدترین توئیت‌های افراد و شخصیت‌های سیاسی و فعالان عرصه رسانه در باب موضوعات روز را منتشر می‌کنیم.


نخستین توئیت سیاسی امروز به صفحه رسمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی اختصاص دارد. رئیسی در توئیتر خود به اضافه شدن رقبه‌ها در آستان قدس رضوی و افزایش فعالیت‌های عمرانی در حرم رضوی اشاره دارد.



دومین توئیت‌گردی سیاسی امروز به نوشته مجازی محسن پیرهادی فعال سیاسی و عضو سابق شورای شهر تهران اشاره دارد که وی درباره قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان صحبت کرده است و از مشمولان  این قانون می‌خواهد زودتر استعفا دهند.


توئیت بعدی امروز به سیدعلی خمینی نوه امام‌خمینی(ره) اختصاص دارد. وی به اهمیت تربیون‌های نماز جمعه و جماعت تأکید دارد و این موضوع را در نوشته‌های خود آورده است.


چهارمین توئیت سیاسی امروز به کنایه‌ای سیاسی به وزیر بهداشت اختصاص دارد که توسط فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی نوشته شده است. فراهانی درباره اذن رهبری در مورد برخی مدیران صحبت می‌کند.


قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در صفحه منتسب و رسمی خود در توئیتر درباره یکی از ویژگی‌های بارز رهبر انقلاب صحبت کرده است.


مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و کارشناس برجسته رسانه‌ای به برخی صحبت‌های علیه مدیران صدا و سیما پرداخته و آن را مورد نقد جدی خود قرار می‌دهد.


آخرین توئیت به وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد که درباره آخرین وضعیت سوخت و سهمیه‌بندی در کشور صحبت می‌کند.


انتهای پیام/4082/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: توئیتر دولتی
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
ناشناس
07:58 - 1397/09/11
ایا منع بکارگیری باز نشستگان شامل مشاورین هم میشود؟