صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

برگزاری جلسات تخصصی مجازی مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان

مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در راستای استفاده از تجربیات و ابتکارات همکاران هوشمندسازی در سراسر کشور، سلسله گپ‌های مجازی را برگزار می‌کند.
کد خبر : 330353

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگیان، مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در راستای رسالت کاری و هم‌افزایی بین حوزه صف و ستاد دانشگاه و همچنین ارتباط مستمر و استفاده از تجربیات و ابتکارات همکاران هوشمندسازی در سراسر کشور، سلسله گپ‌های مجازی به عنوان گفتگوهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات را برگزار می‌کند.


این گپ‌ها که به صورت مداوم و هفتگی یکشنبه‌ها ساعت 10 الی 11 در بستر شبکه اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود، شامل ارائه یک موضوع کاری، علمی و تجربی توسط یکی از افراد موفق مرکز هوشمندسازی است.


در طی این برنامه ویژه، مدیران و کارشناسان مرکز هوشمندسازی، نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری و موضوعات خاص حوزه فناوری و مدیریت، بیان تجربیات و سوابق کاری و آموزشی به مدت 15 دقیقه در گروه ارائه خواهند داشت و پس از آن همکاران گروه امکان مطرح کردن پرسش‌های خود پیرامون موضوع ارائه شده را خواهند داشت و در پایان گپ نیز ارائه‌کننده، به پرسش‌های اعضا به صورت نوشتاری پاسخ خواهد داد.


گفتنی است هفدهمین گپ مجازی با موضوع رمزنگاری و کاربردهای آن توسط محمدی مغانلو کارشناس هوشمندسازی پردیس شهید بهشتی زنجان، فردا در محیط شبکه اجتماعی مجازی یادگیری معلمان دانشگاه (شمیم) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر