صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/193

راه‌یابی تیم‌های کردستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال دسته سوم

مسابقات قهرمانی دسته سوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درمرحله حذفی صبح روز پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی واحد نجف آباد ادامه یافت که با پیروزی تیم‌های کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس همراه بود.
کد خبر : 33013

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف آباد در گروه A تیم‌های کردستان به عنوان تیم اول و گلستان دوم و از گروه B تیم‌های هرمزگان به عنوان تیم اول و همدان دوم؛ از گروه C تیم‌های سیستان و بلوچستان به عنوان تیم اول و بوشهر دوم و از گروه D تیم‌های فارس به عنوان تیم اول و کرمانشاه دوم از هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند.


در این روز ابتدا در یک بازی پرگل و جذاب تیم کردستان موفق شد با نتیجه 9 بر 5 از سد تیم کرمانشاه عبور و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در دیدار دوم از رقابت‌ها، تیم هرمزگان و بوشهر رودرروی همدیگر قرارگرفتند و با نتیجه 3 بر یک تیم هرمزگان حریف بوشهری خود را شکست داد.


در دیدار سوم مسابقات دسته سوم تیم استان سیستان و بلوچستان در یک بازی دیدنی و جذاب با استان همدان در وقت قانونی با نتیجه 2 بر 2 مساوی شدند و در ضربات پنالتی سیستان و بلوچستان با نتیجه 4 بر 3 همدان را شکست داد . در چهارمین دیدار نیز تیم استان فارس و استان گلستان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فارس، تیم گلستان را در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک مغلوب خود کردند.


مسابقات فوتسال دسته دوم از تاریخ 18 الی 24 مرداد ماه جاری با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم در چهار گروه A ( لرستان، کردستان، گلستان) و گروه B ( همدان، سمنان، هرمزگان) و گروه C (بوشهر، سیستان و بلوچستان، یزد) و گروه D (خراسان جنوبی، ایلام، فارس و کرمانشاه) در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه نجف آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر