صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/186

تیم‌های پیروز سومین روز رقابت‌های فوتسال دسته سوم پسران

تیم‌های فوتسال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و ایلام در سومین روز رقابت‌ها موفق شدند در مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد نجف‌آباد حریفان خود را شکست دهند.
کد خبر : 32911

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات قهرمانی دسته سوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز چهارشنبه با برگزاری 5 دیدار در ورزشگاه پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد پیگیری شد.


در ابتدای رقابت‌ها، تیم کردستان و گلستان رودرروی همدیگر صف آرایی کردند و با نتیجه 2 بر صفر تیم کردستان از سد حریف گلستانی خود با پیروزی گذشت. در دومین دیدار تیم‌های سمنان و هرمزگان به مصاف هم رفتند و در پایان بازی تیم هرمزگان با برتری 4 بر یک حریف سمنانی خود را مغلوب کرد.


در دیدار سوم مسابقات دسته سوم فوتسال تیم استان سیستان و بلوچستان در یک بازی دیدنی تیم استان یزد را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد. در چهارمین دیدار نیز تیم خراسان جنوبی و ایلام رودرروی همدیگر قرار گرفتند و در بازی جذاب تیم ایلام، خراسان جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.


در پنجمین دیدار تیم‌های فارس و کرمانشاه به مصاف هم رفتند و در پایان بازی تیم‌فارس با نتیجه 2 بر یک حریف کرمانشاهی را مغلوب خود کرد.


همچنین تیم‌های کردستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس،کرمانشاه، گلستان، همدان و بوشهر به مرحله حذفی این دور از رقابت ها راه یافتند تا تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.


مسابقات فوتسال دسته دوم از تاریخ 18 الی 24 مرداد ماه جاری با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم در چهار گروه A ( لرستان، کردستان، گلستان) و گروه B ( همدان، سمنان، هرمزگان) وگروه C ( بوشهر، سیستان و بلوچستان، یزد) وگروه D ( خراسان جنوبی، ایلام، فارس و کرمانشاه) در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه نجف آباد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر