صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مسئول انتظامی خبر داد:

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در عملیات مرصاد 16

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تن و 152 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مرصاد 16 مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر : 328981

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی‌ معصوم‌بیگی درباره کشفیات اخیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و کار ویژه پلیسی در جهت اجرای عملیات مرصاد 16 موفق شدند، 3 دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را حین ورود به استان شناسایی و توقیف کنند.


وی تصریح کرد: طی بازرسی از خودروهای مذکور یک تن و 152 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 870 کیلوگرم تریاک، 280 کیلوگرم حشیش و 2 کیلوگرم هروئین کشف کنند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه خودروهای مذکور از استان‌های جنوبی به سمت تهران و استان‌های شمالی کشور در حرکت بودند، اضافه کرد: محموله‌های مواد مخدر به‌صورت کاملاً حرفه‌ای زیر بار کامیون‌ها جاساز شده بود که مأموران با هوشیاری بالای خود آن را کشف کردند؛ در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.


معصوم‌بیگی گفت: مبارزه با پدیده مواد مخدر در اولویت‌های کاری پلیس اصفهان قرار دارد و تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان به‌طور شبانه‌روز موضوع مبارزه با قاچاق محموله‌های مواد مخدر را در ورودی‌ها و کانون‌های جرم دنبال می‌کنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
سهیل احمد وند
17:46 - 1397/09/05
واقعا این آدمای از خدا بی خبر دارند ریشه جونای کشور را در میارند ومتاسفانه برخورد قانونی موثر که قطعا بایستی اعدام باشه براشون در نظر گرفته نمیشه
محمد احدی
17:44 - 1397/09/05
خدا ریشه این سوداگران مرگ را در بیار که با جان جونا بازی می کنند