صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
مهدوی‌فر عنوان کرد:

آمادگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان برای همکاری با دانشگاه آزاد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان آمادگی مجموعه سپاه این شهرستان را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.
کد خبر : 328874

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، سرهنگ محمد مهدوی‌فر صبح امروز در دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، گفت: بنده سپاهی و بسیجی‌بودن را از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کردم و به این دانشگاه عِرق و علاقه زیادی دارم.


وی‌ بیان کرد: اگر تلاش و حمایت استادان دانشگاه آزاد اسلامی نبود، بنده پله‌های ترقی را به کندی طی می‌کردم و افتخار می‌کنم که فارغ‌التحصیل این مجموعه هستم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان با اشاره به روحیه جهادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، از همکاری وی در برنامه‌های مختلف قدردانی و آمادگی مجموعه سپاه شهرستان را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف این دانشگاه اعلام کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز در این دیدار که فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان سیرجانی حضور داشتند، هفته بسیج را فرصت مناسبی برای انتقال فداکاری و دلاوری‌های رزمندگان به نسل جوان دانست.


علی یعقوبی‌پور از فعالیت سه تشکل بسیج دانشجویی، استادان و حقوقدانان در این دانشگاه خبر داد و افزود: شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان تعامل و همکاری سازنده‌ای با تشکل‌های فعال بسیج در این دانشگاه دارد.


وی به همکاری صادقانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه و بسیج دانشجویی در زمینه امور فرهنگی و برگزاری اردوهای راهیان‌نور اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم  با تعامل و همکاری‌های سازنده در زمینه‌های فرهنگی بتوانیم گام‌های اساسی در تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه‌‌های  فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برداریم.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر