صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

دورتموند بعد هفته‌ها طعم پیروزی چشید

تیم دورتموند آلمان بعد از مدت‌ها کسب نتایج ضعیف سرانجام توانست مقابل ماینتس در بوندسلیگا به برتری دست یابد.
کد خبر : 3287

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول آلمان بوندسلیگا، بامداد امروز با برگزاری دیدار تیم‌های دورتموند و ماینتس آغاز شد.


دورتموند که در فصل جاری به وضعیت بسیار اسفباری دچار شده و نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است سرانجام توانست مقابل حریف خود تیم ماینتس به روند ناکامی‌هایش پایان داده و با نتیجه 4به2 این تیم را شکست دهد.


شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی ارزشمند در جدول رده بندی صعود 2 پله‌ای داشتند. البته صعود آنها به رده چهاردهم جدول موقتی است زیرا هرتابرلین و پادربورن هنوز بازی‌های خود در این هفته را انجام ندادند.


زردپوشان دورتموندی در حالی به این نتیجه دست یافتند که ماینتسی‌ها در دقیقه 1 بازی توسط "الکین سوتو" به گل اول خود رسیدند.


تنها 2 دقیقه بعد از این اتفاق بود که مارکو رویس نتیجه را جبران و گل تساوی را وارد دروازه ماینتس کرد و نیمه اول با همین تساوی به پایان رسید.


نیمه دوم با حملات طوفانی زردپوشان آلمانی همراه بود به طوری که آنها در همان 10 دقیقه ابتدایی توانستند 2 بار دروازه حریف را باز کنند و با اختلاف 2 گل از ماینتس جلو افتند.


در ادامه ماینس توانست یکی از گل‌ها را پاسخ دهد اما نوری شاهین در نهایت گل برتری زردها را به ثمر رساند تا در نهایت دورتموند بعد از مدت‌ها طعم پیروزی در بوندسلیگا را تجربه کند.




انتهای پیام/

برچسب ها: دورتموند
ارسال نظر