صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

هک اطلاعات کارمندان آمریکایی از سوی جهاد سایبری داعش

گروه تروریستی داعش داده‌های مربوط به سربازان، دیپلمات‌ها و احتمالا جاسوسان سازمان سیا را هک کرد. این گروه با قرار دادن اطلاعات در شبکه اینترنت، آمریکا را تهدید کرده است.
کد خبر : 32866

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از العالم، وزنامه آلمانی «هاندلزبلات» نوشت که داعش جهاد سایبری را با اقدام علیه آمریکا پیگیری می‌کند.


هکرهای داعش اسامی، ایمیل‌ها و رمز‌ها، صفحات فیس‌بوک، کارت‌های اعتباری و شماره‌های تلفن شماری از سربازان و کارمندان سفارتخانه‌ها را هک کرده‌اند. تمامی این اطلاعات در بخش هک شبکه اینترنتی داعش قرار دارند.


بنابر این گزارش، اطلاعات 1481 نفر منتشر و در کنار نام این افراد آدرس ایمیل آنها با رمز و اطلاعاتی درباره محل زندگی، کدپستی و شماره تلفن افراد قرار داده شده است.


گروهی با عنوان «بخش هک دولت اسلامی» مسئولیت این حمله سایبری را قبول کرد و «ابوحسین البریتانی» از اعضای این گروه در شبکه توییتر خود نوشت: « آنها ما را در فهرست نهایی خود قرار دادند و ما هم آنها را در فهرست خود قرار دادیم.»


داعش آوریل گذشته هم صفحه اصلی پایگاه اینترنتی شبکه ۵ تلویزیون فرانسه را هک کرده بود به طوری که در مدت حمله سایبری به این صفحه که چند ساعت طول کشید، تصاویر و اطلاعاتی مربوط به داعش دیده می‌شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر