صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

شمار قربانیان برق گرفتگی، غرق شدگی و مسمومیت پایتخت به روایت آمار

در سه ماه نخست امسال 137مورد فوت ناشی از برق گرفتگی، سوختگی، غرق شدگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است.
کد خبر : 32849

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از اداره پزشکی قانونی استان تهران، در سه ماه نخست امسال 22 نفر در اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مرگ ناشی از برق گرفتگی 25 نفر اعلام شده بود 12 درصد کاهش یافته است.


طبق این گزارش تمام فوت شدگان ناشی از برق گرفتگی در سه ماه نخست امسال مرد بوده‌اند.


در این گزارش تعداد فوت شدگان ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کربن در سه ماه نخست امسال 33 نفر اعلام شده است، که از این تعداد 22 نفر مرد و 11 نفر زن بوده‌اند. این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل تعداد فوت ناشی از مسمومیت با گاز CO، به تعداد 30 نفر اعلام شده بود.


بنابر این گزارش در سه ماه نخست امسال 64 نفر نیز قربانی سوختگی شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد کشته شدگان در اثر سوختگی 78نفر اعلام شده بود، 17.9درصد کاهش یافته است. همچنین در این گزارش آمده است از کل فوت شدگان ناشی از سوختگی در سه ماه نخست امسال 27 نفر مرد و 17 نفر زن بوده‌اند.


در سه ما نخست امسال غرق شدگی نیز جان 18نفر را در استان تهران گرفته است در حالی که در مدت مشابه سال قبل تلفات ناشی از غرق شدگی در استان 5 نفر اعلام شده بود. از کل کشته شدگان ناشی از غرق شدگی در سه ماه اول امسال 15 نفر مرد و 3 نفر زن بوده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر