صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
جوانمرد مطرح کرد:

سهم دانشگاه آزاد در کاروان‌های ورزشی اعزامی کشور به مسابقات خارجی

مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سهم زیادی از کاروان‌های اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ورزشی متعلق به این دانشگاه است.
کد خبر : 328258

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، کمال جوانمرد ظهر امروز در بازدید از تجهیزات و امکانات ورزشی مجتمع امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که همراه مسئولان ورزشی انجام شد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی واحد مرودشت ظرفیت راه‌اندازی کمپ ملی را دارد.


مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک خجسته زادروز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دو شجره طیبه، دو یادگار و دو سند زرینی بر کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های زیادی توانسته به جامعه خدمت کند، به‌ویژه در بخش ورزش، سهم زیادی از کاروان‌هایی که از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ورزشی اعزام می‌شود متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی و نقش پررنگ آن مشهود است.


مدیرکل تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی براساس مأموریتی که دارد در سه بخش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی با رویکرد تعمیق ارزش‌های اسلامی و روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری فعالیت می‌کند.


جوانمرد به امکانات موجود در واحد مرودشت اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در واحدهای دانشگاهی مثل مرودشت هم زیرساخت‌هایی را فراهم کند، وجود 120 هکتار زمین با فضاهایی بسیار مناسب، تأسیسات و زیرساخت‌های بسیار خوب ورزشی، زمین چمن استاندارد، زمین‌های تنیس، استخر، سالن‌های ورزشی مجهز، خوابگاه 400 نفره، سالن غذاخوری، فراتر از واحدهای دانشگاهی می‌تواند به‌عنوان شهرهای دانشگاهی مطرح باشند.


وی با ابراز تأسف از بلااستفاده ماندن این امکانات ورزشی با توجه به ظرفیت موجود، احیا و بهره‌برداری مناسب و با برپایی مسابقات ورزشی دانشجویی استانی و سراسر کشور، راه‌اندازی کمپ ملی را خواستار شد.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر