صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۲۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷
28 آبان؛

کنفرانس نقش مطالعات میان‌رشته‌ای در توسعه علمی برگزار می‌شود

کنفرانس نقش مطالعات میان‌رشته‌ای در توسعه علمی و کارآفرینی، دوشنبه ۲۸ آبان در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 325745

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پردیس البرز دانشگاه تهران کنفرانس نقش مطالعات میان‌رشته‌ای در توسعه علمی و کارآفرینی را با سخنرانی  برات قبادیان، مقصود فراست‌خواه، سیدامید فاطمی در  سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌کند.


آخرین‌مهلت ثبت‌نام و پرداخت هزینه برای شرکت در این کنفرانس  ۲۵ آبان اعلام‌شده و رویداد اصلی دوشنبه ۲۸ آبان برگزار می‌شود.


تبیین کارکرد و نقش دانشگاه‌ها در توسعه میان‌رشته‌ای در چهارچوب نقشه جامع علمی کشور، بررسی ضرورت، اهمیت، کاربرد و الزامات میان‌رشته‌ای در توسعه علمی کشور و بررسی نقش میان‌رشته‌ای در توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی از اهداف این کنفرانس است.


همچنین، این کنفرانس برای تبیین نقش میان‌رشته‌ای در ارتقاء جایگاه بین‌المللی دانشگاه، تببین نقش میان رشته‌ای‌ها در تحقق مسئولیت اجتماعی دانشگاه و شناسایی چالش‌ها، موانع و راهکارهای توسعه میان‌رشته‌ای در کشور و ارائه راهبردهای لازم برگزار می‌شود.


محورهای کنفرانس شامل مبانی، مفاهیم، تجربه‌ها، الگوها و روندهای جدید توسعه میان رشتگی در کشورهای درحال‌توسعه و توسعه‌یافته، ملزومات و موانع ساختاری و نهادی و فرهنگی، ظرفیت دانشگاه‌ها در توسعه میان رشتگی، آینده پژوهی و توسعه میان رشتگی، میان رشتگی و توسعه علمی و کارآفرینی و میان رشتگی و ارتباط جامعه و دانشگاه است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آیین همایش  به سایت کنفرانس نقش مطالعات میان‌رشته‌ای در توسعه علمی و کارآفرینی مراجعه کنند.


انتهای پیام/4085


انتهای پیام/

ارسال نظر