صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷

گردهمایی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری

نخستین دوره آموزشی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر : 325694

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، نخستین دوره آموزشی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه‌های جذب مخاطب به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست به آنا گفت: هدف از برگزاری این کارگاه یکروزه، حضور ائمه جماعت و مبلغان در دانشگاه‌های استان و شهرستان است که بتوانند با حضور مفید و مؤثر خود با دانشجویان ارتباط صمیمی برقرار کنند و به ارائه مشاوره و تبلیغ معارف قرآن و اهل بیت بپردازند. 


حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد افزود: در این کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان با شیوه‌های جذب مخاطب ازجمله تبلیغ چهره به چهره و ارتباط نزدیک و صمیمی با دانشجو، نحوه گفتگو بر اساس روش‌های جذب، توجه به ویژگی‌های ظاهری در تبلیغ و ارائه مشاوره و آشنایی با سیره اهل بیت و معارف قرآن کریم در باب تبلیغ معارف دین و اهل بیت آشنا شدند.


وی اظهار کرد: حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد و امام جمعه موقت شهرکرد، مهمان ویژه این کارگاه آموزشی هم به بیان سخنانی در باب شیوه های جذب مخاطب پرداخت.


محمد قاسمی پیربلوطی، عضو هیأت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، مدرس دوره آموزشی ائمه جماعت و مبلغان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری با موضوع شیوه‌های جذب مخاطب بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر