صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مدیرعامل باشگاه سپاهان:

بازیکنان شایسته سپاهان جایی در تیم ملی ندارند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جای خالی بازیکنان شایسته سپاهان در تیم ملی حس می‌شود.
کد خبر : 325513

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درخصوص دلایل موفقیت سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال گفت: این نتایج درخشان حاصل زحمات همه اعضای باشگاه بوده خوشبختانه همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم نتایجی بگیریم که باعث شادی طرفداران تیم‌مان شده است.


وی افزود: باشگاه سپاهان تنها به تیم فوتبال خلاصه نمی‌شود بلکه در رشته‌های ورزشی دیگر نیز تیم‌هایی داریم که شایسته رسیدن به عنوان قهرمانی هستند. در بخش بانوان هم ورزشکاران آماده‌ای داریم که تعدادی از آنها ملی‌پوش شده‌اند. سپاهان سه هزار و 200 ورزشکار و پرسنل دارد و در تمامی ورزش‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند.


مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: علت اصلی موفقیت تیم سپاهان همکاری با امیر قلعه‌نویی بوده است. مربی کاردانی که پیش از این دو بار سپاهان را قهرمان لیگ برتر فوتبال کرده است. براساس نظرات قلعه‌نویی تیم فوتبا‌ل‌مان را بستیم، حمایت لازم از کادر فنی انجام شده است و امیدواریم که در آینده بتوانیم این پیروزی‌ها را تداوم بخشیم.


وی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی رقیبان اصلی سپاهان برای رسیدن به عنوان قهرمانی هستند، گفت: موفقیت حاصل رقابت سالم است. ما رقیبان خوبی در لیگ برتر داریم که احترام آنها را باید حفظ کنیم. در آخرین بازی سایپا را شکست دادیم اما این تیم یکی از بهترین رقبای ماست. تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال، ذوب‌آهن و پدیده که الان در صدر جدول قرار دارد مهم‌ترین حریفان ما در رقابت‌های این فصل به شمار می‌روند.


تابش درخصوص اینکه چرا سپاهان در تیم ملی بازیکنی ندارد، گفت: سعی می‌کنیم نسبت به این قضیه مثبت فکر کنیم. شاید سلیقه سرمربی تیم ملی است که سپاهان تیم دوم جدول رده‌بندی نماینده‌ای در تیم ملی ندارد، از نظر من چند بازیکن ما استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. شاید نبود کی‌روش در بیشتر بازی‌های لیگ و عدم رصد بازی‌های تیم‌ها باعث شده که بازیکنان شایسته سپاهان که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند جایی در فهرست بازیکنان حاضر ندارند.


مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه چه عواملی می‌تواند مانع رسیدن تیم فوتبالش به قهرمانی شود، گفت: مهم‌ترین عامل تلاش کمتر ما و غرور کاذب است، ما باید با این آفت‌ها مبارزه کنیم. خوشبختانه در تیم سپاهان چنین مواردی منتفی است و باید فراموش نکنیم که همه رقبا تلاش می‌کنند و اگر کم‌کاری کنیم شانسی برای قهرمان شدن نداریم. البته هیچ تیمی از حالا نمی‌تواند به ضرس قاطع بگوید که قهرمان می‌شود چون بعضاً در فوتبال نتایجی رقم می‌خورد که برخلاف جریان مسابقه است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر