صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷
سخنگوی حزب اعتماد ملی:

انتخاب آخوندی شهرداری تهران را تعطیل می‌کند

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: برای اداره شهر تهران نمی‌توان مدیران لیبرال انتخاب کرد و اگر آخوندی انتخاب شود باید شهرداری تهران را تعطیل کرد.
کد خبر : 324530

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با احتمال انتخاب شدن عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران گفت: برای اداره شهر تهران نمی‌توان مدیران لیبرال انتخاب کرد، زیرا در کشوری زندگی می‌کنیم که نظام اقتصادی آن متنوع و همراه با مدل‌های مختلف است و مدل لیبرالیسم برای اداره این شهر مفید نیست.


وی با بیان اینکه وقتی مدیری با این تفکر روی کار آید، درآمدها و هزینه‌های شهرداری با هم برابری نمی‌کنند تصریح کرد: با انتخاب مدیری با این نگاه باید شهرداری تهران را تعطیل کرد.


سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حتماً نباید با یک نگاه شهردار تهران را انتخاب کرد گفت: بلکه ده‌ها معیار و نگاه وجود دارند که اعضای شورای شهر تهران می‌توانند در انتخاب شهردار مدنظر قرار دهند.


گرامی‌مقدم در ادامه به موضوع انتخاب نشدن یک فرد به عنوان شهردار از دورن شورای شهر اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر نگران این هستند که اگر شخصی مثل محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان شهردار انتخاب شود،  ممکن است فرد دیگری با تفکری متفاوت وارد شورا شود و به همین دلیل اعضای شورا به او رأی ندادند. به نظر من شهردار باید در یک فرآیند دموکراتیک انتخاب شود.


سخنگوی حزب اعتماد ملی در پایان خاطرنشان کرد: مدیری که با دولت اختلاف داشته اگر سکان‌دار شهر تهران با این نگاه لیبرالیستی شود، اولین چالش شهرداری با دولت خواهد بود و در این بین مردم تهران متضرر می‌شوند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر