صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷
جیل روزنبرگ:

بن‌سلمان امام خمینی (ره) را عامل بروز مشکلات عربستان می‌داند!

رئیس گروه مسیحی‌ای که هفته گذشته با ولیعهد عربستان دیدار کرده بود، گفت که این جلسه با صحبت کردن درباره شخصیت امام خمینی آغاز شد.
کد خبر : 323915

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، «جیل روزنبرگ» گفت: «محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان به ما گفت که دشمنان واقعی ریاض؛ ایران، اخوان‌المسلمین و حزب‌الله لبنان هستند».


رئیس گروه مسیحی‌ای که هفته گذشته در ریاض با ولیعهد عربستان دیدار کرده بود، افزود: «بن‌سلمان تأکید کرد علاوه‌بر ایران و حزب‌الله، حماس، داعش و القاعده نیز جزو دشمنان عربستان به‌شمار می‌روند».


وی که مدت‌ها در سرزمین‌های اشغالی سکونت داشت، تصریح کرد جلسه با ولیعهد عربستان با صحبت کردن درباره دو شخصیت تاریخی منطقه؛ یعنی امام خمینی و جمال عبدالناصر آغاز شد.


«روزنبرگ» در ادامه به سیاه‌نمایی درباره تاریخ انقلاب اسلامی ایران پرداخت و تلاش کرد تا امام خمینی (ره) را عامل به‌وجود آمدن مشکلات در منطقه معرفی کند و گفت: «امام خمینی یکی‌از عوامل بروز مشکل برای عربستان بوده است».


به گزارش آنا، روزنامه واشنگتن‌پست چاپ آمریکا پیش‌تر در گزارشی نوشت: «گروهی از شخصیت‌های مبلّغ انجیل در آمریکا ازجمله تعدادی از مشاوران دونالد ترامپ هفته گذشته در ریاض با محمد بن‌‌سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کردند. یکی‌از اعضای گروه درباره دلیل دیدارشان با بن‌سلمان گفت تمایل به تبلیغ مسیحیت باعث شده است که هر زمان از ما خواسته شود، این کار را انجام دهیم و هرجا که خواستیم، برویم».


باوجوداین، «جونی مور»، سخنگوی گروه مبلغان انجیل آمریکایی گفت: «قتل جمال خاشقجی و دیگر موضوعات حقوق بشری در دیدار با ولیعهد عربستان رایزنی شد».


انتهای پیام/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر