صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
۲۱آبان ؛

اختتامیه اولین رقابت علمی کنز در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

اختتامیه اولین رقابت علمی کنز 21 آبان ، در سالن آمفی تئاتر مولانا واقع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
کد خبر : 323617

به گزارش گروه دانشگاه آنا از ستاد ارتباطات و اطلاع ­رسانی بنیاد مصطفی، سیدعلی عمرانی رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی در خصوص آیین پایانی اولین دوره رقابت علمی کنز بیان کرد: این آیین در تاریخ 21 آبان  سال جاری، ساعت یک بعداز ظهر در سالن آمفی تئاتر مولانا واقع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می ­شود.


وی افزود: در این مراسم 15 پژوهشگر برتر که به مرحله نهایی رقابت علمی کنز راه یافته‌اند، اثر خود را برای علاقمندان داخلی، بین ­المللی و هیأت داوران ارائه خواهند داد.


عمرانی با بیان اینکه هیأت داوران آیین پایانی اولین دوره رقابت علمی کنز از میان سیاستگذاران، سرمایه‌گذاران و چهره‌های مؤثر حوزه‌های علم و فناوری هستند، گفت: آثار دریافت شده در رقابت علمی کنز در دو مرحله داوری می‌شود؛ در مرحله اول داوری، 15 اثر برتر با توجه به اعتبار علمی اثر انتخاب شده و در مرحله دوم که در روز آیین پایانی انجام خواهد شد، آثار از زوایای مختلف و با تمرکز بر نحوه ارائه شرکت‌کننده و کاربردی­ بودن ایده، ارزیابی و 8 اثر نهایی انتخاب خواهند شد. در بخش پایانی آیین نیز از نفرات برتر با حضور شخصیت‌های برجسته علمی، مدیریتی و رسانه‌های جمعی تجلیل به‌عمل خواهد آمد.


رئیس کارگروه اجرایی جایزه مصطفی خبر داد: پس از آیین پایانی، فایل تصویری ارائه 15 نفر منتخب در روز اختتامیه همراه با زیرنویس انگلیسی در سایت رقابت علمی کنز بارگذاری و برای بهره‌برداری عموم قابل‌دسترسی خواهد بود.


 وی در خصوص برنامه‌های جانبی آیین پایانی رقابت علمی کنز گفت: در حین برگزاری آیین پایانی، مسابقه ۳۰ در ۳۰ به‌منظور ارائه ایده‌هایی کاربردی برای حل مسئله‌ای از جامعه برگزار خواهد شد. در این مسابقه، 30صاحب ایده، هرک دام در 30 دقیقه ایده‌های علمی خود را با رویکرد حل مسئله مطرح می‌کنند و طبق رأی حاضرین به 3 ایده برتر، جوایزی اهدا خواهد شد. 


عمرانی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم تمامی شرکت کنندگان در خصوص چالش‌های زندگی و جامعه، نظراتشان را بر روی دیوار شبکه‌سازی ثبت می‌کنند؛ همچنین در برنامه‌های جانبی آیین پایانی رقابت علمی کنز، دیوار Before IDie، دیوار عکس و اشتراک‌گذاری نیز برگزار خواهد شد.


گفتنی است رقابت علمی کنز، رقابتی است که اساتید، دانش‌پژوهان و دانشجویان با ارائه ایده‌های کاربردی خود در قالب ویدئوهای سه تا پنج دقیقه‌ای در آن شرکت کرده و راهکارهای حل مسائل جامعه خود را مبتنی بر روش‌های علمی ارائه می‌دهند.علاقه‌مندان جهت شرکت و ثبت نام در این آیین می‌توانند از طریق لینک  https://www.eventbox.ir/kans97  اقدام نمایند.


انتهای پیام/4085/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: ana آنا جایزه مصطفی
ارسال نظر