صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مهاجم سابق پرسپولیس:

پرسپولیس هنوز به قهرمانی آسیا امیدوار است

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: شکست دو بر صفر به معنای قهرمانی کاشیما نیست و نباید جام قهرمانی آسیا را برای پرسپولیس ازدست‌رفته بدانیم.
کد خبر : 322656

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شکست 2 بر صفر پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. پرسپولیس در نیمه اول بازی را بسیار خوب شروع کرد و سوار بر توپ و میدان بود. سه تا کرنر در 15 دقیقه اول توسط شاگردان برانکو خلق شد، این نشان می‌دهد به درستی حریف آنالیز شده بود اما بدشانسی اجازه نداد تا این تیم بتواند دروازه حریف را باز کند.


وی ادامه داد: اگر توپی که علی علیپور در دقیقه سه مسابقه به صورت مدافع ژاپنی زد کمی آنطرف‌تر می‌رفت پرسپولیس با یک گل جلو می‌افتاد و سرنوشت مسابقه عوض می‌شد اما قسمت نبود و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.


مهاجم سابق پرسپولیس افزود: در نیمه دوم فشار تماشاگران و دیگر امتیازهای میزبانی به کمک تیم کاشیما آمد و این تیم توانست پرسپولیس را عقب بنشاند و سوار بر بازی شود. عقب نشستن ناخودآگاه پرسپولیس که شاید سرمربی تیم هم از بازیکنان چنین خواسته‌ای نداشته است، باعث شد تا موقعیت‌هایی برای کاشیما خلق شود و این تیم روی دو موقعیت دو گل با ارزش بزند و بتواند در دیدار رفت برنده شود. البته همه چیز تمام نشده است و  نتیجه نهایی در تهران و ورزشگاه آزادی مشخص می‌شود.نباید جام را برای پرسپولیس ازدست‌رفته بدانیم.


وی در مورد اینکه اخراج سیامک نعمتی باعث شد تا پرسپولیس در بازی برگشت این بازیکن را در اختیار نداشته باشد، گفت: فکر می‌کنم یکی از بهترین بازیکنان چند ماه اخیر پرسپولیس سیامک نعمتی بوده است. او به‌خوبی در خط میانی برای مهاجمان ایجاد موقعیت می‌کرد و حتی در گل‌زنی نیز موثر بود. نعمتی تحت فشار روانی مسابقه که تیم عقب افتاده بود بی‌دلیل بازیکن تیم کاشیما را هول داد و باعث شد تا داور او را اخراج کند، باید در بازی برگشت با درایت برانکو ایوانکوویچ جای نعمتی پر شود.


بزیک در خصوص اینکه پرسپولیس چقدر شانس دارد که در دیدار برگشت شکست دو بر صفر را جبران کند، تصریح کرد: در بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود پرسپولیس ناچار است که حمله کند. البته نباید بی‌محابا و احساسی روی دروازه حریف بیاید ولی با حملات حساب شده این احتمال وجود دارد نتیجه دیدار رفت جبران شود.


وی تأکید کرد: باید مدافعین تیم در ورزشگاه آزادی بسیار هوشیار باشند. پرسپولیس اگر یک گل بخورد شانس قهرمانی‌اش خیلی پایین می‌آید چرا که  زدن چهار گل به کاشیما بیش از اندازه دشوار است. بنابراین بازیکنان نهایت دقت را باید داشته باشند تا گل نخورند و روی حملاتی که می‌کنند دروازه حریف را باز کنند. اگر پرسپولیس قهرمان هم نشود تا اینجا کار بسیار بزرگی انجام داده است و برای هوادارانش قهرمان آسیا به حساب می‌آید.


انتهای پیام/ 4048/4071


 


انتهای پیام/

ارسال نظر